Tina's BLOG

ponedeljek, 16. marec 2020

Piščančje tortilje z zelenjavo in piščancem

Ekola, sedaj ko nas je tale COVID-19 prisilil, da ostanemo doma imam tudi več časa za kuho in ostale stvari. V kuhinji sem že nasploh zelo rada, rada peizkušam in kuham nove jedi, ampak tortilje so pri nama že neka stalnica in oba jih imava zelo rada. Na začetku, ko sem jih prvič delala, se mi zdi da so bile vedno presuhe, sedaj pa sem našla rešitev da so še bolj sočne. 

Za pripravo potrebuješ (za dve osebi):

- 400g piščančjih psi
- pol čebule
- rdeč fižol v konzervi (dve žlici))
- sladka koruza (dve žlici)
- ena zelena paprika
- ena bučka
- paradižnikova omaka Napoletana 400g (pol omake)
- smetana za kuhanje
- kouzne tortilje
- sir v rezinah
- zobotrebci


Priprava:

Najprej olupi čebulo in jo nareži na manjše kockice. Na ogenj pristavi večjo ponvo v katero boš spravila vse sestavine in segrej malo olja. Ko se olje segreje, prepraži čebulo na srednjem ognju vmes pa na kocke nareži piščančji file in ga dodaj k čebuli. Meso dobro speci vmes pa pripravi ostale sestavine. Papriko umij in sčisti, nareži spet na manjše kocke, prav tako narediš z bučko. Meso je pečeno, zato mu lahko sedaj dodamo še papriko in bučke. Vse skupaj še dušimo nekje 5-7min, da je meso res pečeno in prav tako zelenjava. Sedaj dodamo še koruzo ter fižol, pomešamo in dodamo še paradižnikovo omako. Po občutku dodajte še nekaj smetane za kuhanje, da je omaka bolj kremna :) Na koncu, vse skupaj še posoliš po želji. 

Vzemi pekač, v katerega boš zložila pripravljene tortilje in ga obloži s peki papirjem. Pečico pripravi na 180 stopinj naj se predhodno zagreje.

Tako, nadev je pripravljen sedaj pa so na vrsti še tortilje. Vzami eno čisto ponev, v kateri jih boš na NAJNIŽJEM ognju pogrela. Pazi da jih ne zažgeš! Tortilje pogreješ le toliko, da bodo lepo upogljive.

Ko imaš pvo tortiljo segreto, jo položi na krožnik in premaži z žlico ali dvema s smetano za kuhanje da bo vse skupaj še bolj sočno, nato jo napolni z nadevom toliko, da bo polna, ampak da se bo še vseeno dala zapreti. Ko prepogneš tortilijo in zapreš iz obeh strani nanjo položi eno rezino sira in ga prepikni z zobotrebcem da se tortilja ne bo odprla. Tako napolni še ostale in vrzi v pečico za nekje 8-10min. Jaz jih popečem po občutku, ponavadi jih vzamem iz pečice ko se začnejo na sirčku delati luknjice :)

Zraven postrezi še zeleno solato, kislo smetano ali nacho sir (jaz sem zeloooo izbirčna pri nacho sirih in edini dober oz. najboljši mi je Tinin, dobiš ga v Tušu). Voilaaaaa, jed je pripravljena :)


Dober tek!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.