Tina's BLOG

sreda, 18. marec 2020

Slastni polpeti z bučkami in kompirjem

Včeraj sem delala polpete s krompirjem in bučkami. To sem objavila tudi na story in očitno vas tega še kar nekaj ni probalo, zato vas je bilo veliko kateri ste me prosili za recept.

Bučke imam doma vedno, krompir seveda tudi, zato sem se odločila da naredim nekaj iz tega ker so se mi "zaluštale" bučke 😊

Kako to pripravim jaz?

Sestavine:

1 bučka
3 večji krompirji
2 stroka česna
malo svežega peteršilja
vegeta
3-4 žlice moke
Krompir in bučke olupi, očisti in naribaj v eno skledo. Peteršilj na drobno nareži, česen tudi nasekljaj. Oboje dodaj že prej pripravljeni mešanici krompirja in bučke. Zraven vmešaj še eno jajčko in moko da vse skupaj lepo poveže. Na koncu še začini po okusu in še enkrat vse skupaj premešaj. Mešanica je pripravljena za cvrtje :)
V ponev nalij nekaj olja, in z žlico zajami mešanico položi v olje in oblikuj polpet. Ko se lepo zapeče ga obrni še na drugo in počakaj da bo zlato rumen in okrog hrustljava skorjica. Vzemi iz olja in olje popivnaj. 
Ko so polpeti končani lahko zraven postrežeš kislo smetano ali kaj drugega 😊


Dober tek!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.