Tina's BLOG

torek, 22. oktober 2019

To si misliš o meni..

Okej, na instagamu sem že doooosti časa nazaj objavila story z možnostjo odgovora na vprašanje: Tvoji predsodki o meni?
Dobila sem odgovore kakršne sem približno pričakovala. Nekateri držijo, nekateri seveda spet ne.

Gremo analizirat :D

Najprej bom prilepila predsodke tistih, ki me ne poznate.. Nato še odgovore tistih, ki me ali ste me imeli možnost spoznati vsaj enkrat :)


 

 

Evo, tole pa si mislijo tisti ki me poznajo.. 😊
(ker sem tole objavo planirala že dosti časa nazaj, sem nekaj sporočil že zbrisala.. zato se opravičujem tistim, ki jih nisem objavila )
 
Dijana se je odločla to napisat kr na list.. tko da se ji opraviči 🤪





Hvala punce, da ste si vzele čas zame 💞



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.