Tina's BLOG

petek, 26. julij 2019

Style evolution - my outfit fails

Ko sem malo poscrollala moj insta feed za nazaj, sem našla nekaj outfitov v katerih se definitivno ne bi prikazala še enkrat. Moj stil je pibližno ostal takšen kot včasih, so pa momenti ko mi kaj nikakor ne gre eno z drugim pa očitno vseeno oblečem. No, to ugotovim potem ko je že prepozno :D

Naj ti pokažem..

Ta fotka je najstarejša od izbranih, posneta leta 2016. Nevem o čem sem razmišlala ko sem oblekla jeans na jeans v azličnih barvah. In pazi torbico.. pink zraven vsega tega :D

Zgornji outfit sam po sebi sicer ni tako slab.. ampak majčka uniči vse :D 

Hlače pod obleko? Tukaj sem sicer imela namen obleko fotkati brez hlač. Ampak ker je bila posneta v zimskem času, me je preveč zeblo da bi jih slekla. In nastala je ta fotka.. ah ja :D Naslednjič se bolj splača odstraniti kar ne gre zraven. Vsaj za fotko :D

Pas je totalno sfejlan.. Če bi bil jeans takšen kot jaknica, bi mi bilo mogoče še všeč. Ampak tole.. haha :D

Naslednjič preden objavim kakšno fotko moram trikrat premisliti. Včasih pa se zaveš šele po nekem času da to pač ni to (upsss).

Kaj pa ti misliš? Kakšen je tvoj stil? 
V inbox mi lahko pošlješ fotko tvojega najljubšega outfita katerega si kdaj nosila, in naredila bom objavo pa da vidimo kako različni so si naši okusi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.