Tina's BLOG

nedelja, 21. julij 2019

Kaj obleči za fancy rojstnodnevno zabavo ali poroko?

Velikokrat prejmem sporočila kje dobim ideje za outfite, za bolj fancy prireditve. 
Iskreno sem sama najraje v trenirki, ali v jeans hlačah in casual majčki. Ko pa prejmem povabilo na kakšno poroko ali kakšno bolj fancy praznovanje, o tem kaj bom oblekla razmislim in raziskujem že veliko prej. Ponavadi že kar takoj ko prejmem povabilo.
Ideja pa se pojavi sama medtem ko brskam in iščem po spletu. Imam pa nekaj pravil katerih se poskušam čimbolj držati.

1. Na zabavi se ne želim pojaviti v isti obleki kot še katera. Kar pomeni - da največkrat iščem oblačila tam kjer imajo omejeno izdajo kosov in ponavadi sploh ne pri nas ampak kje izven Slovenije.

2. Na prvem mestu poslušaj sebe in poskrbi za to da boš všeč sama sebi. Nazadnje, ko sem bila na rojstnem dnevu in imela oblečen tisti oranžni pajac, mojemu fantu sploh ni bil všeč. Zgornji del še nekako, spodnji pa mu sploh ni potegnil. Vztrajala sem pri tem, da bom imela oblečenega ker sem ga tudi že kupila in ga bom ponosila. Čeprav ga v nasprotnem primeru verjetno res ne bi oblekla, ker ga poskušam upoštevati, ampak ker sem ga že imela sem pri tem vztrajala. Počutila sem se super, tudi material je bil odličen in v njem sem lahko bila popolnoma sproščena, pa še vsi so me pohvalili :)

3. Poskrbi da ti bo v outfitu udobno. Torej, da ne boš rabila paziti kako in kam stopiš, da te ne tišči, ali leze gor in dol. Bolj kot ti bo udoben, bolj samozavestno in sproščeno se boš počutila. To naj velja tudi za obutev. Jaz si ponavadi vedno s seboj vzamem nekaj za spreobuti v primeru, da me začnejo boleti noge. Spodnja slika je bolj za hec, ker sem pozabila sandale sem pa v avtu našla superstake, sem pa imela srečo da so ble hlačnice tako dolge da so jih zakrile (smeh) :D





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.