Tina's BLOG

nedelja, 28. julij 2019

Proteinski sladoled

Živjo!
Danes bom z vami delila recept, ki verjamem da bo prišel prav vsem ki malo pazite na prehrano in mogoče tudi ostalim ki bi se v teh vročih dneh radi malo osvežili z doma pripravljenim zelo okusnim sladoledom :)

Kar potrebuješ od sestavin je : 
- 35 gramov proteinov (jaz za vse doma pripravljene sladice in ostalo uporabljam Proteini.si whey, katerega dobiš v spletni trgovini, v fizični trgovini in tudi po vseh Lidl trgovinah. Okus wheytella se odlično obnese pri pripravi tega sladoleda, jaz pa sem tokrat tega naredila s cookies&cream. https://bit.ly/2GvYL7U )

  - eno žlico arašidovega masla (meni je še vedno najboljši ta: https://bit.ly/2JUFw9Z )

- 100 g beljaka oz. tri jajčke brez rumenjaka 10-15 kock ledu (odvisno kako gostega želiš) 

- cimet po želji
- zamrznjene jagode (tudi te lahko dodaš po želji, gre tudi brez njih ampak meni je okus vrhunski)
Vse sestavine razen cimeta vrži v blender in miksaj na srednji stopnji toliko časa, dokler se sestavine lepo ne zmiksajo med seboj. Kocke ledu lahko dodajaš postopoma, da ne bo zmes preredka. Na koncu, po vrhu posipaj malo cimeta in dodaj še žličko arašidovega masla po vrhu. 
Najbrž ne bo tako zelo gost kot pravi sladoled, ampak približek temu. Sicer pa so najbolj važne sestavine in končni izdelek.

Želim ti prijetno sladkanje! In dober tek :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.