Tina's BLOG

četrtek, 18. april 2019

From head to toe!

Brskam po internetu in iščem, kje bi lahko našla določene modele čevljev, torbic in ostalo kar vidim recimo na instagramu in mi je noro všeč, katerih se v fizičnih trgovinah pri nas sploh ne dobi. Enostavno, naše trgovine so tako malo založene, da se prav čudim, kako imajo lahko vsi isto ponudbo in same klasične stvari. Zakaj pri nas ni takšne ponudbe kot pri naših sosedih Hrvatih ali Italjanih. 

No in če že najdem, je potem problem ta, da ne pošiljajo v Slovenijo. A smo res tako "za časom"? Zakaj ravno v Slovenijo ne? 

In še vedno brskam in ne izgubim upanja innnnn naletim na stran Spartoo.si. Pri njih je že kolegica enkrat naročila ene čevlje ki so noro hudi in tudi videla sem jih zaenkrat samo na njej in ne na vsaki drugi, ampak se pravzaprav sploh nisva pogovarjali toliko o tem kje jih je kupila, ko pa sem naletela na to stran mi je bila ful znana. Kličem Dijano:"Ej Dijana, a si ti naročila une šuhe pri Spartoo.si al sm jst zamešala?" Ja, točno tukaj jih je naročila! :D Torej je ta stran pri nas že nekaj časa, pa sploh vedela nisem prej.

No, začnem brskat po strani in najdem točno tisti model čevljev katerega sem iskala. Najdem še en par, in še enega. Imam odprtih že par zavihkov... Grem na kategorijo torbice in itak odprem še tukaj par zavihkov. Ful dobr! 

Zdej pa.. Se ne morem odločiti kaj bi sploh imela, ker je ponudba res prevelika. Evo, hotela sem široko ponudbo - pa jo imam. Še preveč stvari je in lahko samo bankrotiram :D V aprilu pa sem si privoščila že toliko stvari, da se moram res malo kontrolirati z denarjem.

In zakaj sploh pišem tole objavo? Ker že tri dni razmišljam kaj bi imela in se ne morem odločiti. Tako da, potrebujem vašo pomoč :D PROOOSIM! Pomagaš mi lahko z odgovorom na instagram storyju.

Bom najprej pokazala čevlje med katerimi izbiram.
model : AIR MAX INVIGOR PRINT 
model : FALCON W                            

model : FALCON W

model : AIR MAX MOTION 2 W


Okej, in pa še torbice..
VINTAGE BOX SATCHEL by Guess



 DOWNTOWN COOL CONVERTIBLE CROSSBODY by Guess
VINTAGE CROSSBODY FLAP by Guess

To je to od torbic in čevljev. Imajo tudi nekaj zelo dobrih trenirk, ampak to pride na vrsto kasneje. Trenutno imam bolj željo po novi torbici ali paru čevljev. In dokler so še v ponudbi, jih moram naročiti. Celotno ponudbo najdeš na www.spartoo.si imajo ogromno znamk in modelov. Tko, za vse tiste ki me sprašujete kje kupujem čevlje. Od sedaj naprej najbrž kar tukaj :D


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.