Tina's BLOG

nedelja, 14. april 2019

Favorite pieces in my closet

Da naredim še nekaj koristnega na nedeljski večer, sem se odločila da napišem blog v katerem boš našla mojih trenutno nekaj najljubših kosov iz moje omare. Tistih par, katere trenutno največ ponosim :)


1. Under armour kapa - dobiš jo v vseh špotno opremljenih trgovinah. Je sicer že stara kolekcija, ampak tista klasika ki ne gre iz prodaje :) Všeč mi je model kape, kako je zašita in oblikovana. 

2. Črn klasičen body. Imam jih več istih, ker jih res zelo rada nosim, in ko imam ostale v pranju, imam vedno enega na voljo. (bodychain iz fotke dobiš pri meni).

3. Guess nahrbtnik. Kupila sem ga pred kratkim v City centru - imajo jih v Massu in 365. Mislim da je cena okog 130€ - 140€.

4. Teja Jeglich Design torbica v črno zlati kombinaciji. Trenutno moj favorit med elegantnimi torbicami. V njo sem se zaljubila že ko je Teja objavila fotko, v živo pa je še lepša! Cena 130€

5. Adidas Supestar športni copati. Pokombiniram jih lahko povsod: hlače, kilo, trenirka,.. večna klasika :D 


Kje najdem inspiracijo za outfite? Načeloma sledim svoji glavi. Doma pred ogledalom kombiniram in se nato odločim če se v outfitu počutim dobro ali ne, kaj zamenjam ali dodam.. Včasih pa naletim na kakšno dobro kombinacijo tudi na instagramu. Zdi se mi, da imam zelo kompliciran okus kar se tega tiče, in redko najdem nekaj kar mi je všeč, čeprav je dandanes zelo veliko teh strani kjer dnevno objavljajo outfite.
Približek mojemu okusu ima npr: Jilvan Helen, Kasia (katekijo), Sophina Bull..

In kje največkat kupujem? Mislim da sem o tem že pisala in kaj veliko se verjetno ni spremenilo, razen tega da sedaj kupujem in nosim veliko več športnih oblačil kot včasih. Torej: Zara, Bershka, FASH boutique, Adidas, 365 trgovine, Guess, včasih pa tudi kaj preko interneta :)

Sem pa opazila da v zadnjem času največ nosim oblačila v črni barvi in se v njih tudi najbolje počutim. Dodatki pa so navadi v drugih barvah, da mi popestrijo monotonost.


In pa še en nasvet: več oblačil kot imaš, težje dobiš idejo kaj bi pokombinirala. Jaz res ne kupujem in ne zapravljam več tako noro kot sem včasih. Sploh ko pride čas razprodaj me to več ne zavede.. Raje dam malo več in kupim kos, ki vem da ga bom res večkrat ponosila, kot da kupim nekaj ko po dveh letih še vedno nosi etiketo po možnosti pa mi je še premajhno. Tisti must have klasični kosi ki jih imam v omari in ne gredo "iz mode", se vedno lahko super pokombinirajo s kakšnimi modnimi dodatki. Ne potrebuješ vsak dan novih oblačil, da outfit izgleda popolnoma dugačen, kot takrat ko si nek določen kos že ponosila.

Kje pa ve kupujete? Mogoče veš za kakšno super stran in bi jo delila z nami? 
Piši mi na instagram v DM! :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.