Tina's BLOG

četrtek, 25. april 2019

Perfect tan

Zadnje dni mi inbox polnijo sporočila kot so: 
"Kako si lahko tako temna?", "Kako lahko potemniš v tako hitrem času?", "Kako pogosto hodiš v solarij?", "S čim se mažeš za pojavitev?"

Ja, res je. Vse tiste ki me poznate tudi osebno, in sploh ste me videle v zadnjih dneh, ste opazile da sem precej temna, kar sicer kakšne dva tedna nazaj še nisem bila toliko. V solarij sem šla od 10. aprila pa do danes 4x, no ajde bom rekla 5x večkrat pa res ne :) 


Sama sem že v osnovi mogoče malo temnejša, ampak spet ne toliko. Ker so mi nasploh všeč malo temnejše ženske, se ponavadi pred poletjem spravim v solarij, ker čez zimo se mi ne da tako dolgo vzdrževati barvo in tudi priporočljivo je da se koža spočije. 

Včasih sem v solarij morala iti najmanj 10x da sem dosegla takšno barvo kot jo imam sedaj. In zakaj sedaj takšna sprememba? Ne, ne mažem se z ničemer, ker sem prelena za takšne stvari. Že da se sploh spravim v solarij je velik dosežek. V teh 15 dneh sem šla v solarij samo parkrat, včasih sem hodila vsak drugi dan - pretiravanje. Sončim pa se MAX 10min. Najraje grem za 8min ker mi hitro mine in več niti ne rabim. 

Že predlani sem pila BETA SOLAR kapsule, lani pa sem na njih malo pozabila. Začetek tega meseca, sem gledala kaj bi naročila pri Proteinih, in videla te kapsule, posledično pa jih seveda naročila. Želela sem jih za foro preizkusiti še med procesom sončenja v solariju in ja.. te kapsule PREVERJENO pomagajo tudi za sončenje v solariju. Pohvalila sem jih že dve leti nazaj in hvalim jih še danes. Letos si bom obvezno naredila zalogo do avgusta, da mi bava čimdlje zdrži tudi po koncu sezone.

Beta solar kapsule torej pospešujejo proces sončenja, pomaga ohraniti porjavel ten kože dalj časa kot navadno, ščiti kožo pred UV žarki in intenzivno vlaži kožo in ji vrača prožnost. Poleg tega, pa pomaga tudi vsem tistim ki imate alergijo na sonce! :) (preberi komentarje na strani).

Kapsule lahko naročiš TUKAJ: https://www.proteini.si/sl/zdravje-dobro-pocutje/lasje-in-koza/olimp-beta-solar-30-kapsul/ če pa vas karkoli zanima, sem vam na voljo :)

( S to objavo nikakor ne napeljujem na obiske in sončenjem v solariju. Te kapsule priporočam le vsem, ki le tega obiskujete za hitrejšo porjavelost in tako zmanjšate obisk in izgubo denarja za sončenje, kot tudi tiste ki se sončite samo na soncu in bi rade hitreje dosegle super rezultate, ter to tudi ohranile malo dlje. )

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.