Tina's BLOG

petek, 15. februar 2019

DIY šampon za lase

Najbrž ste opazile, da sem zadnji mesec začela malo bolj aktivno uporabljati naravno kozmetiko. In to samo zato ker nega mojih las ni bila prava, vse dokler si nisem prebrala nekaterih informacij, katere bi rada prenesla tudi vam.

Trenutno se malo bolj osredotočam na linijo Alverde izdelkov. Po priporočilu prijateljice, sem si nekaj časa nazaj kupila Alverde šampon za lase z BIO slezom in robidnico brez silikonov kateri mi več kot ustreza, zato sem se odločila da preizkusim še ostale izdelke. Alverde je certificirana naravna kozmetika. Brez  sintetičnih dišav, barvil, konzervansov in sestavin na osnovi mineralnih olj. Če ga je kdo izmed vas že preizkusil (kateregakoli) je najbrž opazil da se ne peni tako kot ostali in si gotovo mislite da takšen šampon ni vredu. Ni res. V nadaljevanju ti bom povedala zakaj.

              

Kaj to pomeni in kaj so sulfati?
Šamponi s sulfatom se zelo penijo in dobro umijejo lase. Zakaj potem takem naj ne uporabljam šampone s sulfati? 
Res je. Šamponi s sulfati zelo dobro oz. še preveč dobro oz. agresivno umijejo lase, poškodujejo kožo in včasih celo izzovejo sbečico. To je torej razlog zakaj jih za dobro tvojih las in kože ne uporabljaj. Uničujejo naravno vlažnost las, uničujejo naravna olja katera lasje potrebuje za hranjenje in sijaj, uničuje peptide in proteine z las, kar pomeni da je posledica suh las brez leska. Poškodovani, suhi in uničeni lasje. Vse to pride zaradi nepravilne nege in uporabo napačnih izdelkov. Največkrat takšno stanje povzročijo prav šamponi, za katere vam obljubljajo ravno obratni učinek. 
Sulfati so kemične spojine, ki so zelo pogoste v detergentih, praških, šamponih, gelih za tuširanje, izdelkih za nego kože in las. Sulfati poskrbijo za veliko količino pene, ki nastaja ob umivanju las, kar uporabniki dojemajo, kot pokazatelj dobrega čistilnega učinka šampona, kar pa seveda ne drži. Dobro je vedeti, da se kakovosten šampon brez sulfatov manj peni. Ta sestavina je dosti poceni, zato jo tudi najdemo v večini takšnih izdelkov. Na deklaraciji jih boste našli pod imeni: ammonium lauryl sulfate (ALS), sodium lauryl sulfoacetate(SLS), sodium myreth sulfate, TEA laureth Sulfate , sodium laureth sulphate (SLES). Ne boste verjele, da je ta sestavina tako močna da tistim, ki se barvate spira tudi barvo in uničuje tretmaje, katere ste si mogoče privoščile pri frizeju in zanje odštele kar nekaj denarja.
Ta post bi lahko pisala do jutri, ker bi vam rada predstavila še zanko parabenov in silikonov ampak vem, da komaj čakate tisti recept za šampon ki sem si ga naredila sama, tako da več o tem naslednjič če vas bo seveda zanimalo.
Poleg tega, da sem končno našla bolj zdrav šampon za lase, sem vseeno želela najti še nekaj kar mi bo pospešilo rast las. Na internetu sem našla recept, z ogromno pozitivnimi komentarji kako jim je dejansko res pomagalo pri rasti, lasje pa so zraven še močni, zdravi in sijoči zato sem se odločila da ga naredim tudi sama.
KAJ SEM UPORABILA?
  1. 1/2 Alverde family bio malve, bio brombeere šampona (DM)
  2. ricinusovo olje (lekarna, drogerije,..)
  3. koprivne kapljice (Biotopic)
  4. AD kapljice za dojenčke 
  5. pantenol ali vitamin B5 tekočina (v Bosni ga dobite povsod)
Takole nekako izgleda moj šampon, preden sem ga petresla in zmešala :)

Sicer naj bi bilo točno določeno koliko česa bi bilo potrebno zmešati, ampak sama sem za prvič šampon naredila po svojem občutku (sestavine ki so mi ostale, bom zagotovo lahko porabila še za 3,4 mešanice šampona). Po parih pranjih (2,3) so moji lasje NORO lepi. Vsak ki me je videl prvič po uporabi šampona mu ni bilo jasno kaj sem počela z njimi da so popolnoma drugačni. Spremenila sem tudi rutino sušenja las. Včasih sem jih sušila z vročim zrakom, sedaj pa jih s hladnim kar je tudi občutna razlika. 



P.s. Zmešala sem si tudi odstanjevalec ličil. Če vas bo zanimalo, bom tudi ta recept delila z vami :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.