Tina's BLOG

sobota, 26. januar 2019

Čiščenje telesa

Po novem letu, sem začela z detoxom telesa. Nazadnje sem "kuro" naredila pred poletjem, sedaj pa je spet bil čas ker se je moje telo počutilo utrujeno. Spet sem se odločila za Proteini.si detox, tistega ki sem pila že nazadnje ker mi je bil preverjeno všeč. Pogosto z današnjim načinom življenja in prehranjevanja vnašamo vase mnoge snovi, ki ovirajo naravne procese v celicah. Uživamo hrano, ki je močno predelana, polna kemičnih, umetnih snovi in vse prej kot zdrava. Vse te stvari se v organizmu kopičijo in mu delajo škodo, ker ovirajo naravne procese regeneracije. Priporočljivo je vsaj ena do dvakrat letno  poskrbeti za čiščenje v organizmu.
https://tinaapostolova.blogspot.com/2018/05/detox-telesa.html na tej povezavi si lahko prebereš več, spodaj pa ti prilagam še nekaj receptov, katerim sama dodam še merico Proteini.si detoxa da se ne naveličam okusa.
Špinačni smoothie
100 g listov špinače, 1 banana, sok 1 pomaranče, sok 1 limone

Ananasov smoothie
1 dl vode, ¼ zrelega ananasa, 1 žlička medu, 0,5 žličke cimeta

Kivijev smoothie 
0,5 dl vode, 2 kivija, 1/5 jabolka, 1/5 banane, 1 žlička medu

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.