Tina's BLOG

nedelja, 24. junij 2018

Kako do bolj zdravih in daljših las?

Ker imam eno zelo slabo izkušnjo z lasmi, sem se danes odločila da o tem pišem in kako negovati lase, da bodo čim bolj zdravi in dolgi?

Verjetno ste opazile, da zadnje čase zelo rada nosim lase spete v čop. Nosim ga tako pogosto, kot ga še nisem nikoli. To traja že nekje pol leta. Občutek je seveda super, ko ti nič ne skače po obrazu, se ti nič ne lepi na usta itd., ni pa super občutek, ko opaziš kako se ti lasje na podočju kjer je elastika, začnejo lomiti, na določenih območjih, kjer so lasje zelo zategnjeni pa celo odpadati. Pride torej to vlečne alopecije, ko ti zaradi dolgotrajne napetosti lasnih mešičkov začnejo izpadati lasje, za kar pa so največkrat krivi prav tesni čopi. No, pa ne samo čopi, sem spadajo tudi fige, kakšne tesne kite, lasni podaljški - največkrat clip oni itd. Ker sem to opazila pavi trenutek, je še čas da lase povrnem v prvotno stanje s pravimi ukrepi.
Torej, kako se temu izogniti?
Za nekaj časa sem se poslovila zategnjenih čopov, pustila bom da se moji lasje spočijejo, česala jih bom manjkrat kot sedaj, ne bom uporabljala raznih lakov za lase ki še dodatno otežijo lasišče in vsak dan, si bom pridno nanašala Watemansov tonik GrowMore zjutraj in zvečer (poleg uporabe šampona in balzama Watermans). Pri www.watermans.si lahko nakupuješ 15% ceneje, z mojo kodo TINA15.

Ker že ravno govoimo o tem, naj omenim da sem opazila, da ima pri nas problem izpadanja las veliko mladih fantov in moških. Priporočam Vam da  tudi vi preizkusite Watemans izdelke, tudi moj fant jih uporablja in je zadovoljen uporabnik. Vesela bom tudi, če kdo ve za kakšen domač recept. Slišala sem že nekaj o vinski trti, kostanju in ricinusovem olju ampak ne najdem recepta. Če kdo ve kaj o tem, bom vesela sporočila ali komentarja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.