Tina's BLOG

petek, 8. junij 2018

5 things I use daily

Petek, neurje, slabo razpoloženje.. Ko že misliš kako super boš izkoristil dan in na koncu pristaneš v postelji, z računalnikom v naročju in se spomniš da bi mogoče lahko napisal kakšen post.

Jaaaa, super. Trening sem oddelala že zjutraj (težko če ne bom šla okrog devetih še na enega), do takrat pa lahko spišem tole objavo. Imam zagon, nisem pa imela ideje o čem bi sploh pisala, zato sem se odločila da naštejem 5 stvari, katere uporabljam vsak dan in ne morem brez njih. Družine in prijateljev ne bom štela pod nobeno kategorijo, ker to pač niso stvari, spadajo pa vsekakor na prvo mesto ne glede na to o čem pišem :)

1. ZOBNA ŠČETKA / TOOTHBRUSH
Mogoče se sliši smešno da sem na prvo mesto postavila ravno to, ampak to je prva stvar ki jo zagrabim zjutraj in zadnja stvar ki jo uporabim zvečer. Ne predstavljam si dneva brez nje, odkar pa imam prevleke, se zavedam da je ustna higiena še toliko bolj pomembna kot mogoče prej. Tisti nelagodni občutek, ko si čez dan premlel toliko hrane in že sama misel na to da ti je gotovo za zobmi kaj kje ostalo in da greš spat brez da bi si jih umil mi gre na bruhanje.. Zjutraj pa še huje ko se zbudiš s tistim čudnim okusom v ustih - definitivno potrebna osvežitev! 

2. TELEFON / PHONE
Ne samo zaradi socialnih omrežji - na katerih by the way priznam previsim preveč časa, ker je to tudi del moje službe, ampak tudi zaradi tega ker sem nonstop v kontaktu s svojo družino, fantom in prijatelji. Večkrat se zgodi, da se mi sprazne baterija in sem včasih tudi po več ur brez telefona, ker ga ne morem nikjer napolniti (v avtu mi žal ne dela tisti priključek za polnjenje, prenosno baterijo sem pa že zgubila tretjo in s tem tudi živce) in mi prav paše, da se dam malo na off, ampak nonstop razmišljam o tem če me kdo kliče in ne more dobiti, če je vse vredu itd. Vem, malo sem čudna včasih :)

3. KREMA ZA OBRAZ / FACE CREAM
Načeloma se vsak dan ličim, ker je tudi moje delo takšno da "moram" biti urejena oz. že rada sem zase, vseeno pa si nikakor ne morem zamisliti da bi pred kremo na prvo mesto postavila puder. Kot sem že omenila v prejšnjem postu, za nego kože zelo skrbim, mogoče v zadnjem času celo pretirano oz. sem že napol obsedena s tem, ampak glede na to da je dosti lepša kot prej vidim da mi to ustreza in s to rutino nadaljujem. S pilingi in podobnim sicer ne pretiravam in ga naredim prb. dvakrat mesečno, si pa zato temeljito očistim obraz dvakrat dnevno in OBVEZNO dvakrat nanesem kremo. Konec koncev pa.. krema obstaja tudi obarvana :D

4. KRTAČA ZA LASE / HAIR BRUSH
Mogoče si pomislila, krtača za lase? Kaj pa ravnalnik las? Če bi me kdo vprašal pol leta nazaj, bi verjetno zgoraj namesto krtača pisalo ravnalnik las, ampak konec koncev.. Če si hočeš lase zravnati itak potrebuješ krtačo ane? No nima veze.. Mogoče ste vse opazile da zadnje čase fuuuul veliko nosim čop, to pomeni, da si jih tudi ne ravnam več tako pogosto kot sem si jih včasih. Zravnam si jih načeloma ko si lase umijem in posušim, tako da to je recimo dvakrat tedensko, nosim pa jih zelo veliko v čopu, ker mi trenutno to ustreza :) Že zaradi treningov in vremena. Brez krtače pa se ne da las niti poravnati, niti počesati in zvezati v rep. Torej, krtača atw :D

5. UHANI / EARRINGS
Ne spomnim se kdaj sem bila nazadnje brez uhanov. Če jih kdaj slučajno menjam, se sploh nikoli ne gledam v ogledalo, ker se počutim popolnoma golo. Najbrž se ti zdi smešno, ampak meni se res zdi da sem brez uhanov popolnoma drugačna :D Še ena zanimivost.. nosim samo minimalistične uhančke ali tiste ZELO velike okrogle. Drugi pri meni ne pridejo v poštev.

Evo, to je teh pet stvari brez katerih si ne predstavljam dneva. Pisanje tega posta je bil kar izziv, premišljevala pa nisem prav dolgo :D Katere so pa tiste stvari brez katerih si ti ne predstavljaš dneva? 





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.