Tina's BLOG

četrtek, 7. junij 2018

Nega obraza poleti

Vsak letni čas zahteva drugačno nego obraza. Pozimi večkrat čutimo da je naša koža zategjena, izsušena, pojavljata se srbečica in rdečica.. Poleti naša koža potrebuje veliko vlage, hidracije, zaščititi jo moramo pred sončnimi žarki.. Zato se tudi izdelki nekoliko razlikujejo. 

Sedaj, ko je zunaj že čutiti skoraj pravo poletje, sem tudi jaz zamenjala kozmetiko. Zamenjala sem že tretjo kremo, da sem ugotovila katera mi odgovarja in ne povzroča nepravilnosti, ter naredi kožo gladko. Poleti se mi začnejo pojavljati vročinski mozoljčki, posledično tudi zaradi fitnesa. Poleg teh dejavnikov, sem iskala nekaj kar bom lahko uporabila tudi kot podlago za pod puder, ker se vsak dan naličim in potrebujem nekaj kar mojo kožo še dodatno zaščiti.

Ker na trg seveda kar naprej prihajajo novi izdelki rada testiram kaj novega in tokrat sem se odločila da preizkusim grško kozmetiko FrezyDerm kremo za obraz Z ZAŠČITNIM FAKTORJEM 50+, BREZ DIŠAV IN PARABENOV, ki zaščiti obraz pred soncem in poskrbi za enakomeren ton kože. Pomaga tudi pri raznih kožnih pigmentacijah (kar že razliko opazim tudi sama, ker se mi od lani pojavljajo pigmentacijske nepravilnosti, sicer ne tako opazne ampak sama jih opazim), brazgotinah in nepravilnostih. Koža je po nanosu ŽAMETNO MEHKA- ne pretiravam, uporabimo pa jo lahko tudi za pod puder tako da je končni make up res popoln in gladek. Najprej sem mislila da so to samo besede, ampak po enem tednu uporabe sem res videla da je to to in da mi krema dejansko ustreza in pomaga
Uporabljam jo pred nanosom make upa, to je ponavadi že zjutraj in obvezno zvečer pred spanjem.

ČE NE UPORABLJAŠ PUDRA, pa je na voljo tudi takšna kremica le da je obarvana, ki zelo lepo prekrije razne nepravilnosti.
Primerna je za vse tipe kože in za vse starosti. Toplo jo priporočam vse, ki bi rade zaščitile svoj obraz. Sama ga že nekaj časa ne sončim in za obraz res skrbim tako kot je treba. Seveda ne pozabi tega, da ga je treba poleg nege s kremo vsakodnevno očistiti, sploh pred spanjem ko je čez dan stalno v stiku z zunanjimi vplivi. Ne glede na to, če uporabljate ličila ali ne, čiščenje odstrani umazanijo, prah, pot, bakterije, odvečni sebum itd. 

Sama včasih nisem posvetila prav dosti nege obrazu, sedaj pa razmišljam vnaprej in vem da se mi bo to čez par let obrestovalo :)

Kremico dobiš  ---> TUKAJ <--- kjer si lahko prebereš tudi sestavine, če pa jo katera že ima, bom vesela vašega feedbacka.

Tukaj pa lahko slediš tudi profilu FrezyDerm na facebooku https://www.facebook.com/FrezydermSlovenija/



Občutek ko imaš popolno kožo.. neprecenljivo :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.