Tina's BLOG

četrtek, 26. julij 2018

My work place

Danes vam bom razkazala moj delovni prostor. 
Veliko se vas verjetno sprašuje kaj sploh je moja služba? Ukvarjam se z ličenjem, prodaja oblačil, ter bloganje. Kje nastaja večina objav, kje odgovarjam na vaše maile, kje lepotičim moje čudovite stranke in kje nastajajo fotke za FASH oblačila si poglejte spodaj :)

Ta prikupen prostor se nahaja v Celju, v centru mesta. Nisem pofotkala celotnega prostora, ker se v ozadju nahajajo vsa oblačila, katera potem pošiljamo po Sloveniji in tudi po drugih državah, pofotkala pa sem to kar se mi je zdelo bistveno. Upam da vam bo prostor všeč, tako kot je meni.

V kratkem bi rada prostor še malo preuredila, ampak sem malo omejena s strani lastnika prostora. V kratkem pripravljam objavo, kako poteka moj dan. Mislim da bo kar pestro :D

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.