Tina's BLOG

petek, 3. avgust 2018

Insta Q & A part 2

Nekaj dni nazaj, sem na instagramu postavila QUESTIONS kjer ste me lahko vprašali kar vas zanima. Danes odgovarjam na 10 vprašanj, ostale pa pustim še za naslednjič :)





Bom začela z vprašanjem, ki najbž muči vse haha..


1. saricaricaa je vprašala: "Kaj vse na tebi je umetno?"

Najbrž imaš v mislih estetske posege? :) Prsi, korekcija nosu, filerji v ustnicah in zobne prevleke če se tudi to šteje pod to.

Evo par before/after fotk :) Tam kjer sem še čna, so stare fotke.




2. jakovrsnak in tinanovak2593 sprašujeta: "Kakšne cilje imaš v življenju?"

Zanimivo vprašanje :) Življenje je tako nepredvidljivo, da si sama nekih dolgoročnih ciljev nikoli ne zastavljam niti si jih ne želim, da na koncu ne bi bila razočarana. Tiste kratkoročne "cilje" kot so razni tečaji npr. makeup, fitness, potovanja, razne novosti ki jih želim vpeljati na moj blog itd. sploh ne štejem pod neke cilje. Vse to, kar sem danes in kar mi je uspelo, sploh ni bilo nikoli planirano ampak je vse prišlo spontano. Mislim, da mora človek le imeti dovolj motivacije in verjeti sam vase. Imam izobrazbo s katero se trenutno ne ukvarjam (za vse ki ne veste sem končala zdravstveno šolo), vseeno pa imam službo s katero sem zelo zadovoljna - sama svoj šef in se sploh ne počutim kot bi dejansko to bila moja služba, imam fanta in odnos z njim s katerim sem več kot zadovoljna, imam odličen odnos z družino tako da mi je cilj da to ohranjam še naprej ostalo pa naj pride samo od sebe. Želim biti srečna in se počutiti odlično v svoji koži. Nikoli ne veš kaj te čaka jutri, najpomembnejši je danes :)

3. anaklepic :"Kako ohranjaš motivacijo za prehrano, treninge...? Tooop postava, pohvalno res!"

Ana najprej naj se ti zahvalim :) Motivacijo.. haha mogoče se bo slišalo smešno, ampak moje slike so moja motivacija :D Ko grem npr. na morje in 2 tedna ne treniram in se bašem samo z junk foodom, se to še kako pozna na meni. Ko pogledam fotke za nazaj, ko sem bila res pridna in vsak dan trenirala sem potem popolnoma zagnana ko pridem iz dopusta. Motivacijo najdem tudi pri ostalih ženskah, spremljam par takšnih instagram profilov, ki mi res dajejo zagon. Ena najboljših je meni že od nekdaj Katya Elise Henry. Njena postava je bomba. Čeprav pri meni takšen rezultat ne bo nikoli možen, ker sem dosti višja od nje, sem popolnoma obsedena z njo :D Aja, glede prehane pa.. sem že kdaj omenila da niti nisem tako zelo pridna pri prehrani kot sem včasih bila? Sicer res ne jem vsak dan hamburgerjev in pic ker niti nisem nek ljubitelj (razen na moju ko mi skoraj kaj drugega ne preostane), ampak vsak dan pa pojem ali vsaj spijem kaj takšnega, ki načeloma ni najbolj zdravo. 


4. eva_kositer: " Ali poješ dosti hrane pred in po fitnesu in kaj to ponavadi je? Pa bolana sii."

Pred treningom VEDNO jem, ker drugače čutim primanjkljaj energije na treningu. Ker treniram zjutraj, največkrat jem jajca in zraven polnozrnat kruh, včasih kosmiče s proteini in jogurtom, polnozrnat kruh z avokadom.. Kakor kdaj :) Po fitnesu pa vedno spijem proteine (še vedno pijem že pripravljene katere naročam pri Proteini.si https://bit.ly/2Mf3hbM) in zraven pojem banano ali pa riževe ploščice z arašidovim maslom. :)

5. cuknusa: "Ali si želiš imeti otroka?"
Jaaaaaaaa, seveda! :) Ampak to bo še malo počakalo. Imam še nekaj planov za bližnjo prihodnost, katere želim uresničiti zato se moram temu popolnoma posvetiti, želim si še malo uživati s fantom, ko bo čas za to pa pride tudi to.  Otroke imam ZELOOO rada, okrog mene jih je trenutno res veliko, fantova družina se kar veča in veča :D Tudi sama imam sicer že 4 nečake. Najstarejši je star 14 let, najmlajši pa 9 tako da otrok je trenutno res dovolj. S fantove strani je pa trenutno tudi kar nekaj dojenčkov, pa tudi dva dečka 4 in 6 let tako da nam res ni dolgčas. 

6. evgenija_sokolova: "Kaj morajo punce narediti da pridejo do lepo oblikovanih in velikih prsi?" 
Silikoni, ni druge :D haha, malo heca malo pa zares. S treningi boš težko dosegla velike prsi, lepo oblikovane že, ampak moraš vedeti da je v prsih največ maščobe in da je to del telesa, kateri se najprej zmanjša, sploh če delaš na tem da se znebiš par kilc. Žal je tako..

7. tina_drnovscek: "Koliko časa že skbiš za svojo postavo?"
V fitnes sem se prvič vpisala kakšnih 5 let nazaj, tako da recimo da nekaj takega. :)

8. anci.bananci85: " Ali operacija nosu ful boli? Imam zeljo ampak me je strah.."
NE! :) Operacija nosu pomoje boli najmanj od vsega. Bila sem na dveh estetskih operacijah, prsi in nos ampak lahko ti zagotovim da operacija nosu boli 80% manj kot operacija prsi.
Najbolj boleči del je, ko ti odstranijo tampone, ampak to traja dve sekundi :) Takrat sem imela občutek, da mi čez nos vlečejo možgane :D Ampak je bilo vredno.

9. kristina.jevtovic: " Najboljše vaje za zadnjico in noge?"
Trenutno so mi najboljše vaje za oblikovanje zadnjico in nog:

1. leg press: ponavadi jo naredim z vsako nogo posebej 12-15 ponovitev, 4 serije. Vsako serijo povišam kile.
2. hip thrusts: tudi to ponavadi naredim 12-15 ponovitev 4 serije, višam kile.
3. one legged kickback, še veeeeeedno ena najljubših :) 3 serije naredim normalno tako da višam kile pri vsaki naslednji (10-12 ponovitev z vsako nogo), zadnjo 4. serijo pa naredim 15 ponovitev z vsako nogo tako da najprej naredim 5 z max težo, potem naslednjih 5 zmanjšam in zadnjih 5 ponovno zmanjšam kilažo.

10. izabella_b5: "Kdaj si se začela tko bol profesionalno al kko bi rekl ukvarjat s fitnesom?"
Profesionalno nikoli, vse se je začelo bolj zaradi lastnega počutja in boljšo samozavest :) Se je pa to začelo prb. nekje 5 let nazaj, ampak da res redno treniram pa hmmm kakšne tri leta nazaj. Včasih imam obdobja, ko mi motivacija popolnoma pade, se zna zgodit da kakšen teden ne treniram, ampak se k sreči hitro poberem nazaj. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.