Tina's BLOG

sreda, 25. julij 2018

BDAY SURPRISE FOR MY BOYFRIEND

Mislim, da je to ena največjih problemov nas žensk. Kaj kupiti dragemu za rojstni dan? 

Jaz sem se odločila, da ga letos presenetim malo drugače. Želela sem malo popestriti njegov rojstni dan, zato sem mu pripravila presenečenje. Ja, to je moje prvo presenečenje, zato sem bila mogoče še bolj vesela ko sem to uspešno speljala :D

Že zjutraj sva se dogovorila, da pride iz službe predčasno, tako da sem mu dala navodila, da naj bo najkasneje ob 17:15 doma. Ko je prišel domov, so ga na postelji čakala nadaljna navodila, kam se mora pripeljati (jaz sem bila nameč že tam, ker sem želela prej pustiti darilo). 


10 minut do 18.00 ga je navigacija pripeljala pred Wellness Aspara v Šentjurju, kjer so nama pipravili Glamur VIP razvajanje za 150minut ( zasebni prostor, opremljen z jakuzzijem, finsko savno, vodno posteljo, tušem, TV/nastavljiva glasba), vrhunska penina, sveže sadje in sokovi.

V darilni vrečki, ga je poleg darila čakalo še daljše pismo, posvečeno samo njemu tako da bo vsebina ostala med nama :) Mislim da sem se lepo potrudila, ker se mu tudi sanjalo ni kam greva in videla sem da je bil res zelo vesel ko je videl kaj naju čaka.

S storitvijo sva bila oba zelo zadovoljna in če iščete pravi naslov za razvajanje je to zagotovo razvajanje v Aspari. Midva sva bila oba zelo navdušena. Upam da tega rojstnega dneva ne bo pozabil. :) Rada bi se zahvalila tudi Wellnessu Aspari, za lepe želje, čestitko sva videla šele potem ko sva prišla domov.

Wellness Asparo sem našla na Select Boxu (www.selectbox.si) ko sem iskala ideje za pobege. Odločala sem se med večimi ponudbami, na koncu pa sem se odločila za to, ker je bilo le med tednom in najbližje Celju. Mogoče pa za obletnico ali pa še prej pobegneva še kam :P
















Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.