Tina's BLOG

nedelja, 25. februar 2018

golden mask


Zlata maska. Zakaj sem jo naročila? Zato ker je to trenutno ena najbolj "popularnih" mask na tržišču. Pritegnil me je sam opisk maske - zlata iz kolagena. Saj veste da imamo ženske rade bleščice in vse kar se sveti :) Namenjena je utrujeni koži, zato sem se odločila da jo preizkusim ker vsakodnevno uporabljam makeup. 

Do sedaj sem jo uporabila že štirikrat, zato tudi nisem pisala mnenja po prvi uporabi. Moja koža je bila gladka že po prvi uporabi, kar se mi večinoma dogaja pri vseh maskah. Opazila pa sem, da je moja koža tudi naslednji dan gladka tako da učinek ni kratkotrajen. Po nanosu makeupa je videti, da se vse skupaj lepše razmaže, tudi koža je manj mastna, ker sem se ponavadi kar hitro začela svetiti po čelu. Po takojšnji odtsranitvi maske se zelo lepo vidi kako očisti odmrle delce kože in nečistočo. Pri nanosu bodite le pozorne da maske res ne nanesete direkt pod oči ker vas zna malo peči. Po odtsranitvi si sama namažem še vlažilno kremico uporabljam pa jo dvakrat tedensko :) Aja, pa bodite previdne pri odstranitvi ker je kar močna, odstranite jo počasi in previdno.


Uporaba:
Masko nanesemo na očiščen obraz in se pri tem izogibamo predela okoli oči in ust. Počakaj 15-20 minut, da se maska posuši. V tem času bodo aktivne sestavine maske prodrle v kožo. Ko se maska popolnoma strdi, jo počasi odstrani z obraza. Morebitne ostanke na obrazu enostavno speri z vodo. Masko lahko uporabite 2-3x tedensko.
Za ta učinek in količino maske, se mi zdi cena 12,99€ primerna. Z mojo kodo TINA15 pa jo lahko dobiš še 15% ceneje. Ne samo masko, ampak vse izdelke na strani www.kupi-hitro.si :) Direktna povezava do te maske pa je TUKAJ.




Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.