Tina's BLOG

nedelja, 28. januar 2018

Za vse ljubitelje tattoojev..

Današnja objava bo malo daljša, ampak vredna branja za vse ki lastite vsaj en tattoo. V zadnjih mesecih, še posebej poleti, ko so moje tetovaže bolj izpostavljene in ste jih vsi ki me spremljate verjetno tudi opazili, sem prejela veliko vprašanj na temo tetoviranja. Večino je zanimalo kje sem se tetovirala, ali je bolelo, kakšen je pomen tetovaže in kako negujem svojo tetovažo. Sama sem velika ljubiteljica tetovaž in tetovaže so zame nekaj posebnega, unikatnega, tisto kar še dodatno ločuje človeka od ostalih. Kot že veste sem perfekcionistka v vsem in tetovaže seveda niso izjema, zato sem skozi čas preizkušala številne kreme, recepte, mazila ter druge primerljive izdelke, ki so jih na to temo priporočali. Želela sem si, da tetovaže ostanejo takšna kot na začetku kar pa brez nege ni mogoče.   
Prvič sem se tetovirala leta hmm.. 2012 in takrat še niti ni bilo čisto primernega izdelka pri nas, ki bi bil specializiran za tetovaže in bi mi takoj po tetoviranju pomiril kožo ter tisto nadležno rdečico in srbečico. To sem zelo pogrešala, saj je skrbna nega neposredno po tetoviranju in pozneje zelo pomembna, da se tetovaže ohranijo celo življenje v izvirnih barvah. Potetovirana koža je pravzaprav rana, zato je dobro, da je takrat koža navlažena ves čas, da ostane prožna, mehka in se ne lušči. Tudi sami ste verjetno že opazili, da se po daljšem času brez nege tetovaža, njene barve, struktura in koža začnejo spreminjati. Barve lahko postanejo bolj blede, struktura tetovaže se zamegli, za kožo pa je tako in tako potrebno skrbeti tudi če ni potetovirana. V zadnjih letih so se na trgu pojavili številni izdelki za nego tetovirane kože, ki marsikaj obljubljajo in včasih tudi zavajajo kupce, zato sem se odločila preizkusiti nekaj najbolj znanih izdelkov in svoje rezultate Vam predstavljam spodaj.

BEPANTHEN mazilo Večina tetoverjev je leta in leta priporočala kremo ali mazilo Bepanthen in tudi sama sem ga uporabljala. Ta izdelek sicer ni nikoli bil specializiran za tetovaže in včasih sem imela občutek, da ga tetoverji priporočajo, ker drugega ne poznajo. Bepanthen krema je narejena na vodni bazi in ima bistveno slabše učinke za tetovaže kot mazila, zato sem raje preizkusila mazilo. Zmotilo me je predvsem to, da nima nobenih dodatnih sestavin, ki so za ohranjanje tetovaže in njenih barv potrebne in da ni iz naravnih sestavin. V bistvu je zdravilo, kar pomeni, da ga lahko kupimo v lekarnah in da je namenjen zdravljenju drugih stvari. O tem izdelku boste sicer veliko našli tudi na internetu, saj je to že obdelana tema. Izkazalo se je namreč, da je izdelek v določenih primerih imel tudi negativne učinke na tetovažo in barve, saj ni testiran na tetovažah. Sicer zna biti problematična tudi aluminijasta tuba, ki se rada prelomi in je nato cela torbica mastna.  Priporočila bi jo za rane in »bolno« kožo, ne pa toliko za tetovaže, saj nima sestavin, ki so pomembne za lepše celjenje in dolgoročno ohranjanje tetovaže. CENA: 5,61 EUR; 50gRezultat iskanja slik za bepanthen mazilo
TATTOO CARE mazilo (Classic) Naslednje je na vrsto prišlo specializirano mazilo Tatto Care Classic, ki sem ga ne dolgo nazaj kupila v InterSparu-u. Ko sem prebrala malo več o tem mazilu me je zelo pozitivno presenetilo to, da je mazilo slovensko in ročno izdelano, kar sploh nisem vedela. Vsebuje zelo kvalitetne naravne sestavine (olivno olje, Vitamin A, E, jojobino olje, ognjič…), ki jih sama uporabljam tudi drugje in se mi zdi to koristno omeniti in preizkusiti. Kar sem še zaznala je, da mazilo ni testirano na živalih in to absolutno podpiram. Mazilo je zelo mastno, vendar se lepo razmaže in koža ga lepo vpije, tako da ne rabite skrbeti da boste še pol ure po njem mastni :D Že ob prvem nanosu sem čutila, da je bila koža zares globinsko navlažena in zaščitena. Čutila se je mehkoba kože, same barve tetovaže pa so res takoj prišle veliko bolj do izraza, saj je tetovaža kar zasijala po dolgem času. Pomembno se mi zdi omeniti tudi to, da je v primerjavi z določenimi drugimi mazili, Tattoo Care Classic primerno za takojšnji nanos po tetoviranju, ko se odstrani folija od tetoverja in ko kožo primerno očistimo. Tetovaža se lahko maže večkrat dnevno, vsak dan, čez celo leto tako da praktično ni stranskih učinkov oziroma ne vsebuje nikakršnih sestavin, ki bi s časom tanjšale kožo. Sama sem ga začela uporabljati tudi na splošno za nego in bolj občutljive predele. Sicer pa je super tudi za nego zelo suhe kože (roke, komolci, pete). Na voljo je tudi več različnih izvedb mazila, kar je pohvalno in v naslednjih dneh imam namen kupiti še kakšno drugo različico. Cena se mi zdi dostopna za vsakogar.CENA: 7,95 EUR, 40g
TATTOO NANO SHOCK (Lu'x Factor)Tretji izdelek pri nas priporočajo številni znani obrazi, zato sem pričakovala nekoliko več. Najprej me je presenetila dokaj višja cena v primerjavi s konkurenco, ki je 24,90 EUR za 60ml. Mazilo se normalno razmaže, vendar pa mi je vlažnost kože ohranjalo dokaj kratko in sem ga morala nanašati pogosteje. Imela sem občutek, da je bila koža zelo hitro zopet suha in brez tiste globinske zaščite kože, ki jo zaznamo predvsem ženske saj pogosteje uporabljamo kozmetiko kot moški. Po nanosu so bile barve tetovaže bolj intenzivne ter sijoče, vendar je kot že omenjeno, po hitrem vpitju ta efekt splahnel. Ko sem pregledala sestavine, pa sem ugotovila, da so bile barve kratkotrajno lepe predvsem zaradi vazelina in olj, ki jih vsebuje ta izdelek. To pa so sestavine, ki na naši koži tvorijo tako ali tako svetleč učinek in v bistvu naredijo samo kratkotrajni površinski učinek na tetovažo, ne pa takšnega, ki si ga želim za celo življenje. Če izpostavim, da se je mazilo lepo razmazalo, pa me je zmotilo predvsem to, da se ga lahko uporablja šele 3 tedne po tetoviranju. To se mi zdi predolga doba, saj je kožo potrebno negovati takoj po tetoviranju in 3 tedne brez nege vsekakor ne vpliva dobro na celjenje ter ohranjanje tetovaže. Pri negi tetovaže je najbolj pomembnih ravno prvih 14 dni, brezveze pa se mi zdi kupovati dve ali več različnih krem za nego takoj po tetoviranju, 3 tedne po tem itd.
CENA: 24,90 EUR; 60mlPovezana slika
EASY TATTOO Kot zadnjo sem preizkusila kremo Easy Tattoo katero lahko dobite v kakšnem tattoo studiu. Na videz je bil prvi občutek kot da gre še za eno klasično kremo za roke. Imela pa je dokaj neprijeten vonj. Ko sem jo začela uporabljati, se je na koži zelo lahkotno razmazala, vendar bolj kot sem jo želela razmazati po koži, bolj je postajala belkasta. Po daljšem času jo je koža končno vpila in imela sem prijeten občutek navlaženosti. Kar me je zmotilo po tem je to, da sem morala prvi sloj kreme sprati, če sem jo želela ponovno nanesti. Ne vem če in kako bi to vse skupaj funkcioniralo na sveži tetovaži, ki pušča limfo in se mora začeti celiti. CENA: 10,00 EUR, 50 ml
Rezultat iskanja slik za easy tattoo cream



Tudi Vam predlagam, da jih preizkusite in vsak se na koncu odloči sam ali želi zares vrhunsko nego za svojo kožo in tetovažo, jaz pa bi Vam glede na svojo izkušnjo definitivno kot zmagovalca testa priporočila slovensko mazilo Tattoo Care Classic, saj je zadovoljilo vse moje zahteve in je vrhunska izbira za zelo ugodno ceno. Jaz sem jo sicer kupila v InterSparu, sem pa opazila, da imajo tudi spletno trgovino www.tattoocare.si.


Glede na mojo zadnjo objavo (fb in instagram) o tattoojih pa sem opazila da ravno to kremo uporablja tudi veliko mojih sledilk in sledilcev. Tako da.. hvala vsem! Srečna da vas imam :)


viri fotografij: https://www.femina.hr/clanak/index/r/14/c/6915/se/vruci-proizvodi_lux-factor-tattoo-nano-shock-inovativna-njega-tetovirane-koze https://www.cosmopolitan.si/kariera/jasna-grbic-huda-bolezen-jo-je-pripeljala-do-fantasticne-poslovne-ideje/ https://jammingpiercing.ch/4shop/_care-products-mba/mba-tattoo-creme-50ml-detail. htmlhttps://www.lekarnar.com/izdelki/bepanthen-mazilo-30-g





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.