Tina's BLOG

četrtek, 5. april 2018

Hall decoration - 1.st birthday party

Hejhoj!

Evo, danes pa KONČNO objavljam obljubljeno objavo o dekoriranju dvorane za 1. rojstni dan fantka. Vmes sem bila odsotna, ker smo spet obiskali preljubi Istanbul, zato sem se dala malo na off in uživala v lepotah Turčije. 

Za to nalogo sem se ponudila sama, pomagala pa mi je še mami ter par prijateljic.
Najprej je mamica slavljenca določila datum praznovanja, si ogledala vse prostore v katerih bi lahko praznovali in se odločila za najboljšo ponudbo. Poleg prostora, smo se lahko dogovorili tudi za hrano - glavno jed. Predjedi, narezke, kanapeje, torto, piškote itd.pa smo pripravili oz. naročili kar sami oz. drugje. Pripravili smo seznam povabljenih, poslali povabila. Omislila sem si modro - belo kombinacijo. Priprave na vse skupaj so se začele že en mesec pred praznovanjem, tako da sem si res lahko pripravila vse kar smo potrebovali. Na internetu sem prečekirala par blogov in fotk okrašenih dvoran, nato sem si naredila seznam kaj vse moramo kupiti (od balonov, prtov, košaric,..) in šla v nabavo.

En dan pred praznovanjem, smo šli v dvorano, kjer smo pripravili večino zadev. Razporedili mize, pripravili prtičke, kozarce, pripravili mizo na kateri je ob prihodu bil šampanjec in kanapeji. Pripravili smo posebno mizico slavljencu, dekorirali malenkosti, katere boste zasledili na spodnjih fotkah. Naslednji dan, sem prišla zjutraj da sem postavila še balone (to smo pripravili isti dan, da se ne bi izpraznili), ostali so nosili narezke, kanapeje, piškote itd. Nisem si mislila da takšno praznovanje vzame toliko priprav. Zadnje dva dneva, smo delali kot nori, ampak se je izplačalo :)

Da ne bom dolgovezila, vas spodaj čakajo fotke pa naj povedo svoje. Mislim da nam je za prvič kar uspelo :P 

Fotke mogoče niso najlepše ujete, nisem niti fotkala pred prihodom gostov ker sem tudi sama zamujala, ko je bila miza slavljenca še bolj bogata, saj so bili na njej kasneje še piškoti, torta itd. Ampak ok, zagotovo bom dobila kakšne slikce in objavim ;)

Pa še za tiste ki vas je zanimal moj outfit..

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.