Tina's BLOG

sreda, 17. januar 2018

Lasni podaljški, ja ali ne?

Na instagramu sem postavila anketo, v kateri sem vas povprašala če bi želele da objavim blog post o podaljševanju las, ker vsakodnevno dobivam veliko sporočil na to temo. Najbrž veste da sem jih prvič imela prb. 6 let nazaj, do sedaj pa sem jih tudi imela že 5x-6x, zato imam za seboj že nekaj izkušenj katere lahko delim z vami.

Ko sem bila v 2. letniku srednje šole, so bili moji lasje ZELO močni, gosti in dolgi. Takrat je bila moja barva še črna. Ne vem kaj me je pičilo (no, saj sem še vedno ista), da sem se spomnila da bi poskusila rdečo. Ja.. Iz črne na rdečo. Če bi takrat vedela kakšno posledico bodo vsi ti postopki pustili na mojih laseh se ne bi NIKOLI odločila za rdečo barvo. Najprej svetlenje las 2x, da sem sploh lahko imela nek rdeč odtenek, potem pa še preko barva, ki se je tako zelo spirala, da sem šla kar hitro "nazaj" na medeno rjavo barvo. 
(brez podaljškov)
(tukaj sem šla na rdečo barvo)

Svoje lase sem imela dolge skoraj do zadnjice (ko so bili še črni), v roku enega mesca, pa so se mi tako zelo poškodovali in potrgali da sem jih mela malo čez ramena. Žal so bili posledično tudi zelo redki, zato sem se odločila da grem po lasne podaljške zaradi same gostote in tudi dolžine. Takrat se mi je zdelo super, da obstaja način kateri ti podaljša in zgosti lase, tako da sem bila zelo vesela. Ko sem šla naslednjič na menjavo (ker je žal še bila potrebna) sem se odločila da grem nazaj na črno barvo v upanju da moji lasje z ne tako agresivno barvo vsaj malo pridejo k sebi. Podaljške sem nosila kakšne pol leta, nato pa sem se pozimi postrigla na paž. Ker sem takšna da se hitro naveličam frizure, sem šla v aprilu spet na podaljške, ostala pa sem na črni barvi.

Bila sem črna vse do lani septembra, ko sem spet naredila ogromno spremembo in sicer šla na ombre svetlo rjavo-blond barvo. Ta sprememba mi je bila zelo všeč in končno sem prišla do neke barve za katero sem se odločila da bo sedaj kar nekaj časa takšna. Najbrž vse veste, da imam še vedno vstavljene podaljške, ker brez njih ne bi dosegla takšnega učinka. Po odstranitvi teh, si bom podaljške vstavila še enkrat da mi lasje še malo zrastejo, nato pa se jih bom počasi poskusila posloviti za vedno. 
(moja trenutna barva las, le da so konice sedaj še svetlejše)

Ne bom rekla da se moji lasje niso uničili, ker so uničeni. Nikakor ne smem trditi da je to samo zaradi podaljškov, ker sem res pretiravala z barvanjem, med menjavo podaljškov nisem nikoli imela pavze. Najbrž pa imajo malo vpliva pri tem tudi podaljški. Odkar jih imam so moji lasje veliko bolj redki, kar prej niso bili.

Sedaj pa odgovori na vaša vprašanja.

Megi sprašuje: Na koliko časa jih je potrebno menjati? Uničijo naše lase?
O: Jaz jih menjam na nekje 6-7 mesecev. Če boš podaljške nosila prvič, so tvoji lasje zdravi in greš k strokovnjaku za lasne podaljške se zagotovo ne bodo uničili. Je pa veliko odvisno tudi od same nege lasnih podaljškov in priporočljivo je da po odstranitvi le-teh svoje laske pustiš malo počivati.

Anamele sprašuje: Kje si podaljšuješ lase in kakšna je cena?
O: Podaljšujem si jih v studiu Kristal že od samega začetka. Cena za en pramen dolžine 50-55cm je 2,60€. Sicer pa je njihov cenik objavljen tudi na internetu :)

Yovana sprašuje: Mene zanima če imaš keratinske ali microring? Sama sem imela keratinske 3 leta ampak se mi zdi da imajo lasje vsakič manj volumna. Rada bi poskusila microring, veš za kakšen dober salon?
O: Sama imam keratinske že od samega začetka. Microring še nisem preizkusila nikoli. Tudi ne vem kako je s čepki, če se ful vidijo? Tudi za noben salon ki bi delal z microringi žal ne vem :(

Kristina sprašuje: Kako jih neguješ ker imaš res zelo lepe? Katere pripomočke uporabljaš za styling?
O: Že od začetka uporabljam olje za laske, brez tega si sploh ne predstavljam življenja :D Orofluido ftw!! Šampon in balzam pa trenutno uporabljam od Watermansa. Sicer razen olja načeloma ne uporabljam nič. Če jih spnem v čop pa samo malo laka :)

Neja sprašuje: Koliko morajo biti dolgi naravni laski, da se ne vidijo podaljšani? Kaj je treba paziti pri podaljških?
O: Sama nisem nikoli imela tako kratkih da bi bila dolžina ravno prava za podaljševanje, ampak mislim da mora biti dolžina naravnih lask nekje 10cm. Predvidevam :) Pazljiv je treba biti pri nanašanju balzama in olja. Izdelka se ne smeta nanesti direktno na čepek, ampak od čepka navzdol, zato da čepek ne zdrsne z las zaradi maščobe :)

Veliko vas je bilo takšnih ki ste mi zastavile podobna vprašanja, zato upam da sem odgovorila vsem :) Če vas zanima še kaj, mi lahko napišete pod objavo ali v zs. In pa še nekaj za konec, če lasnih podaljškov ne potrebujete "nujno" nikakor ne obremenjujte las po nepotrebnem. Pustite svoje laske da naravno zrastejo :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.