Tina's BLOG

četrtek, 11. januar 2018

WATERMANS

Danes pa še končno po mesecu in pol moja ocena in mnenje Watermans šampona in balzama, kateri je obnorel Slovenijo. Če še slučajno ne veš, to sta šampon in balzam za pospešitev rasti las.

Vsakodnevno sem videvala objave deklet, ki so slikale ta šampon in balzam ter objavljale na Instagram, Facebook itd. Najprej nisem namenjala neke pozornosti, ker se mi je zdelo da gre spet za nek izdelek, ki je prišel na sceno za kratek čas nato pa bo vse skupaj utihnilo, ker sem mislila da je šlo dejansko samo za dobro marketinško reklamo.
No, prvič sem ga zasledila že sigurno pol leta nazaj, če ne še več? Potem pa vse večkrat in večkrat. Ker sem predvidevala da sem spet tista, ki bo zadnja preizkusila zadevo (tako kot skoraj vse stvari) in jo skoraj vse že imajo, sem na moj facebook in mystory objavila fotko šamponov in povprašala moje sledilke za mnenje pred nakupom. Če se ne motim ste ga vse zelo pohvalile, dobila sem tudi kar nekaj fotk pred in po enomesečni uporabi (lasje so bili res ful daljši wooow), tako da sem se odločila za nakup tudi jaz. 

Najbrž vse veste da nosim lasne podaljške, ker zelo pogosto spreminjam tako barvo las kot dolžino, ampak vedno na koncu pristanem na dolgih laseh, zato sem se odločila, da bom sedaj pustila da mi moji laski zrastejo in ne bom več vstavljala podaljškov. Ta proces kar traja, zato sem upala na to, da mi bosta šampon in balzam pomagala pri hitrejši rasti. 


No in rezultat po enem mesecu in pol?
Ker zaradi dolžine podaljškov težje vidim koliko so zrastli moji lasje, imam to srečo da je to še bolj vidno pri čepkih kateri držijo pramen podaljškov. Dobre dva tedna nazajj, sem bila pri mojem frizerju na čiščenju čepkov in rekel mi je da bom morala po novem letu priti na odstranjevanje, ker so mi lasje že toliko zrastli da so čepki zelo nizki. Torej, podaljške načeloma nosim 6-7 mesecev, tokrat pa jih imam šele 3 mesece in pol. Na vstavljanju sem bila 11. septembra. Na odstranjevanje pa bom najverjetneje šla konec meseca, ker sem prvo pošiljko Watermans šampona in balzama že porabila, naročila in dobila pa sem že nov paket, v katerem je tokrat na novo tudi Grow More elixir za lase, kateri še bolj pospeši rast las in bi rada videla rezultat še v kombinaciji z uporabo elixirja. V tem tednu bom na moj page objavila tudi sliko čepkov, da boste videle kako so že res zrastli.

Na tej povezavi si lahko preberete tudi komentarje in mnenja mojih bralk: KLIKNI TUKAJ

Ko bom šla na odstranjevanje podaljškov si bom tokrat zagotovo še enkrat vstavila nove, dokler ne pridem do željene dolžine mojih las, nato pa se jim bom poslovila. Vem pa, da se ne bom poslovila Watermans izdelkov. Žal mi je le, da jih nisem začela uporabljati takoj ko so prišli na trg in nisem takoj verjela reklami. 

Ne bom vam pisala kaj vse šampon, balzam in elixir vsebujejo, ker je vse to zapisano na njihovi spletni strani https://watermans.si kjer lahko naročiš izdelke in se mi zdi nesmiselno, da dolgovezim, definitivno pa ga priporočam VSEM, ki si želite lepih, sijočih, gostih, močnih in dolgih lask! 

Trenutno pa je na njihovi spletni strani online tudi koda za popust MOjWATERMANS15 za 15% popusta, pri naročilu nad 40€ pa je poštnina brezplačna! 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.