Tina's BLOG

ponedeljek, 8. januar 2018

2017 fav outfits

Danes sem skupaj zbrala mojih par najljubših outfitov iz lanskega leta. Ojoj, lanskega.. Sliši se že tako daleč nazaj, no iz 2017 😅 Vmes sem vrinila tudi nekaj fitness outfitov - saj jih lahko štejem zraven ane? 😜 Kakšen je tvoj pogled na stil? Si upaš biti drzna, ali si bolj v ozadju in nosiš čisto klasične kose oblačil? Jaz sem se odločila, da si bom letos upala več kot lani in nosila kar mi je všeč in v čemer se počutim dobro. Vedno me je bilo strah, kaj si bodo mislili ostali ki me bodo videli na ulici če bom bolj odstopala od množice, sedaj pa sem mnenje spremenila. Se strinjaš?


Objavo pa končujem z enim outftom že iz letošnjega leta. Žal se nisem mogla upreti, da bi ga vrinila zraven 🙈 Kateri ti je najbolj všeč? Imaš podoben okus kot jaz ali popolnoma drugačnega? Če imaš kakšno vprašanje glede oblačil mi ga lahko zastaviš tukaj v komentar. Sprejemam pa tudi predloge za naslednjo blog objavo. Potrudila se bom, da bom vsaj enkrat tedensko napisala post, ideje dobrodošle. 



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.