Tina's BLOG

torek, 19. april 2016

MAC Brush Cleanser

Zadnjič sem v Italiji zavila v MAC trgovinico, kjer sem si poleg Prep + Prime vzela še Brush Cleanser izdelek. Danes sem se cela navdušena spravila očistiti čopiče ker mi jih prej žal ni uspelo. Rekla sem da bom končo tudi jaz testirala to čudo :) Pričakovanja so bila napačna..
 Na zgornji fotografiji so moji čopiči pred uporabo MAC Cleanserja.
Tole pa po uporabi MAC Cleanserja .. 

Najbolje je očistil tistega, s katerim sem nanašala rdečilo. Čopič je bil samo površinsko obarvan, zato mislim da je nalogo najbolje opravil pri njem, pri ostalih pa so še vedno ostale sledi. Pri vseh sem postopek ponovila vsaj trikrat. Ker pri milu nisem navajena tega, sem se odločila da jih še enkrat temeljito očistim z naravnim milom.
Na zgornji fotki so čopiči prikazani po uporabi toaletnega mila.

Čopič katerega uporabljam za puder, tudi milo ni temeljito očistilo, ampak mi je logično ker se puder najbolj globinsko vtre v ščetine, ostali pa so bili po čiščenju z milom kot novi. Zelo lepo je očistil tudi beauty blender. 

Res je, da je bila cena MAC Brush Cleanserja okrog 12,00€ (kar je za MAC dokaj nizka cena), ampak tudi za ta denar bi lahko svoje delo opravil vsaj tako dobro kot tole navadno naravno milo, katerega cena je okrog 0,70€ :) Torej, zame totalno zgrešen nakup in neuporaben izdelek.. Če ima katera drugačne izkušnje so komentarji dobrodošli, mogoče imaš kakšen poseben način uporabe? No moja ocena je 3/10.






1 komentar:

  1. Jaz sem ga tudi zanč probala! Kr nekej, navaden šampon opravi 100x boljše!
    xx
    Saša
    http://www.whatsashawears.co

    OdgovoriIzbriši

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.