Tina's BLOG

nedelja, 3. april 2016

Sephora haul

Koooončno imam malo časa da spišem objavo o Sephora nakupu. Prvič sem jo obiskala dva tedna nazaj v Italiji. Ko sem prišla noter so bila to zame nebesa. Notri sem bila kar kakšne pol ure, če ne še več in testirala vse možno :D Notri sem pravzaprav šla z namenom da kupim POREfessional primer od Benefita, na koncu pa so se v moji košarici znašle še tri stvari. Ok vrnimo se k primerju od Benefita. Kupila sem ga samo iz enega razloga - ker ga vse tako hvalijo. Sicer sama nimam težav s porami, ampak kot že veste sem pač takšna da moram vse imeti :D Nanesemo ga pred nanosom pudra, čeprav ga lahko baje nanesemo tudi po nanosu pudra, ampak nevem kako gre to skupaj. Vzela sem si malo verzijo, ravno iz tega razloga ker kot sem že omenila sem ga vzela samo za probo. Cena mini pakiranja je bila 11,00€ kar se mi zdi kar veliko za 7,5ml ampak ok :) Baje je ful cenejša verzija  od Maybellina Baby skin, svoje delo pa opravi ravno tako dobro kot tale od Benefita. Kaj pa jaz mislim? Sicer je res dober in svoje delo opravi odlično, ampak vseeno pa ne toliko kot to vse napihujejo in se mi za tole malo pakiranje ne zdi toliko vredno. Ok, če bi svoje delo opravil PERFEKTNO potem že.

Druga stvar katera je pristala v košarici je Beauty Blender. Pri tem pomojem ne rabim izgubljati besed, ker ga najbrž vse dobro poznate. Izredno mehak, več kot odličen za uporabo, kapo dol. Cena je bila 16,90€ medtem ko sem ga včeraj zasledila v Avstriji za 19,90€, na uradni strani pa je cena $20,00. Tako da sem ugotovila da se v Sephori dobi še najceneje, no res nisem preveč brskala in iskala cen, ampak sem primerjala samo te tri variante.
Ok, tretja stvar je Make up for Ever HD high definition powder. Pakiranje je takoooooo prisrčno! :) In rudi same uproar zero enostavna. Znotraj je takšna mrežica, katera nam umogoča ravno pravšnji nanos praha na čopič ko z njim potapkamo po embalaži. Puder je res odličen za finish, izredno lepo zaključi celoten makeup,koža je neverjetno svilnata tako da je bil nakpu vsekakor vreden :) Paziti moraš samo da ga ne boš nanašala takrat ko boš delala selfije s flashem, ker boš na fotki kot duhec :) Cena tega je bila 14,90€. Ga bom zagotovo še kupila. Pa še zadnja stvar katero sem v košarico vrgla pri blagajni je Dr.Lipp lipbalm za razpokane ustnice. Vzela sem ga ker imam obdobje ko so moje ustnice res zelo suhe in če jih ne vlažim mi hitro popokajo. Balzam je zeloooo gost, tako gost da ga komaj spraviš iz tubice. Za nanos ga potrebuješ zelo malo, ker se zelo lepo razmaže in razporedi po ustnicah. Priporočam da si pred nanosom narediš piling za ustnice in nato naneseš Dr.Lipp balzam. ODlično navlaži ustnice, prav tako pa dolgo drži. Sama ga uporabljam tudi kot nekakšen "primer" za pod šminko, da mi ohranja vlažnost ustnic. Notri je 15ml in mislim da ga bom sigurno imela za 3-4 mesece. Cena balzama je bila 16,00€ ampak ne obžalujem niti centa, Zaenkrat je to moj favorit! Sem si pa prejšnji teden v Kabukiju kupila tudi Carmex kateri prav tako velja za enega najboljši vazelinov za ustnice. Ga tudi uporabljam, ampak več o njem pa v naslednji objavi :)

Vse skupaj je naneslo 58,80€ ko pa sem pogledala v vrečko pa je bila skoraj prazna. Cene so res kar visoke, zato je res potrebno biti skoncentriran in nakupiti samo takšne stvari ki jih res potrebuješ drugače lahko bankrotiraš :D 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.