Tina's BLOG

četrtek, 9. oktober 2014

mineral serum

Danes vam bom napisala nekaj več o Jericho serumu z minerali mrtvega morja. Vsebuje tudi minerale alg in zelenega čaja. Izdelek sem sicer dobila že kar nekaj časa nazaj, ampak ker ne rada na koži testiram več izdelkov na enkrat, si vzamem čas in ko stestiram enega, začnem z uporabo drugega (če mi seveda ustreza). 
O tem serumu sem prebrala kar nekaj ocen, in vse so zadovoljive. Namenjen je revitalizaciji kože in proti staranju. Kar takoj na začetku naj omenim, da ga toplo priporočam vsem, ki imate težave s porami! Beri naprej.. Nanaša se po celotnem obrazu, še posebej okrog oči in ust kjer se gubice najhitreje naredijo. Sicer s tem še nimam težav, ampak preventiva je vedno dobrodošla! :D Serum zelo lepo navlaži kožo. Priporočam ga pred nanosom make upa. Kožo pusti svilnato gladko, mehko in jo zmatira.

Na internetu sem zasledila da odlično prekriva pore, ampak ker sama nimam težav s porami, sem zaprosila prijateljico (katera ima manjše težave s tem) če bi ga bila pripravljena testirati tudi ona, ker me je pač zanimalo koliko to drži. In naj povem, da me je res presenetil rezultat. Pred uporabo so bile njene pikice na koži kar vidne.. Po uporabi pa jih je serum nekako ''zapolnil'' in njena koža je bila popolnoma svilnata. Res je da so bile pikice še malenkost vidne, po nanosu podlage pa ni bilo več sledu. Tako da serum reeeees priporočam vsem, katere imate težave s porami in nikakor ne najdete ustreznega izdelka za to težavo. Naj bi se uporabljal dvakrat dnevno, ampak jaz imam dovolj enkrat. Največkrat ga nanesem pred spanjem ko koža počiva. Na vsako stran obraza si nanesem eno pumpico in lepo vmasiram. Mislim, da ga bom imela za približno še dva meseca, nato pa se bom odločila če si ga bom spet naročila. Če ne zase, pa za mami proti gubicam :)

Izdelek si lahko naročiš TUKAJ. Če ga imaš namen naročiti, bom z veseljem prebrala tudi tvojo oceno! :) 

Izdelki JEricho so brez živalskih sestavin in NISO TESTIRANI na živalih!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.