Tina's BLOG

torek, 7. oktober 2014

hair care

 Vse me sprašujete, kako in s čem negujem svoje lase, da so kljub svetlenju še vedno lepi in sijoči. Ko sem bila še črnolaska, nisem potrebovala neke posebne nege, vseeno pa sem rada razvajala svoje lase, pa čeprav niso bili popolnoma nič uničeni, res zelo mehki in sijoči. Ko sem se odločila da svoje lase posvetlim, sem se zavedala, da bo sedaj nega nujno potrebna, razlog ni bil samo razvajanje las. Vzela sem si nekaj časa in podrobno pregledala in prebrala več forumov, kjer so dekleta delila svoje izkušnje s svetlenjem las, kakšna je bila nega po barvanju, katere izdelke so uporabljale, da so lase ohranile lepe itd. Največ je bilo zadovoljnih uporabnic s Kérastase izdelki, zato sem se odločila da jih tudi sama sprobam. Kontaktirala sem tudi spletno stran disim.si (kjer sem izdelke tudi naročila), ti pa so mi še bolj natančno svetovali, kateri izdelki so najbolj primerni zame, tako da sem se res pravilno odločila. Na koncu sem naročila Kérastase elixir za lase in pa Reflection Chroma Captive Shine masko iste znamke. 
Kot veste sem šla iz črne na temno rdečo, čez približno tri tedne pa sem se odločila da grem še na svetlejši odtenek. Moj cilj je bil doseči balayage tehniko (od rjave do blond barve), vseeno pa se mi je zdelo da bo to nemogoče. Drugič me je barvala frizerka in prijateljica Karmen. V njeno delo popolnoma zaupam, tako da me res ni razočarala. Dosegli sva še boljši učinek kot sva pričakovali. Najprej me je razbarvala, nato pa mi je čez dala barvo. Celoten učinek je bil dosežen v enem dnevu oz. parih urah :D Po feniranju ni bilo vidno, da bi bili lasje zelo uničeni. Ko pa sem jih ponovno umila čez tri dni, mi je bilo bolj jasno da je seveda prišlo do poškodbe las.. Še isti dan sem začela z uporabo olja in maske. Maska se nanese po šamponiranju in se na laseh pusti približno 5-10 minut. Ja, kar dolgo.. Ker sama ne bi zdržala toliko časa, najprej začnem z umivanjem las, jih ''našamponiram'', sperem, nanesem masko, nato pa si stuširam in umijem celotno telo, na koncu pa sperem masko. Tako da je res na laseh vsaj 5 minut :) Nikoli si je ne sperem popolnoma! Malenkost jo pustim na laseh, ampak res zelo malo, da potem niso videti mastni. Ko si lase ovijem v brisačo, jih malo popivnam, odvijem brisačo in nato nanesem elixir po celotni dolžini las. Nato jih še malo zavijem v brisačo in po približno 10 minutah jih posušim s fenom. Po 1. uporabi je že bilo vidno delovanje maske in elixirja, po 2. uporabi pa sta me izdelka popolnoma prepričala! :) Moj prijatelj, kateri je prav tako frizer, ni mogel verjeti da je kaj takega možno. Moji laski so spet močni in sijoči (seveda z redno uporabo elixirja). Še vedno pa poleg teh dveh izdelkov uporabljam tudi Orofluidov elixir za lase, ampak ga uporabljam največkrat po tem, ko si zravnam lase z ravnilcem. (Ja tudi ''likam'' jih še zraven!) :D Naj še povem da sem tudi z izdelki Orofluido zelo zadovoljna, ampak tisti so bolj za razvajanje. Bolj močni in profesionalni pa so vsekakor Kérastase izdelki, sploh za uničene lase.
Elixir mi lase globinski nahrani, mehča in krepi, ter omogoča zelo enostavno česanje! (Ko si lase sušim, si jih zraven češem s Tangle Tezzerjem za mokre lase - AQUA SPLASH) vonj elixirja pa je tudi omamen! :) Izdelek vsebuje koruzno olje (vitamin E), arganovo olje, olje kamelije (vitamin F, omega 3 in 6) in olje pracaxi. Primeren je za VSE tipe las! Olje se lahko uporablja tudi na suhe konice, s tem preprečite njihovo cepljenje. 

Oba izdelka najdeš na : www.disim.si

1 komentar:

  1. Elixir bo moj naslednji nakup. Izgleda ravno pravšnji za moje suhe konice...xx

    OdgovoriIzbriši

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.