Tina's BLOG

ponedeljek, 13. oktober 2014

Lee Stafford

Kakor ste najbrž zasledile, so me v oktobrskem DASH BOXU pričakali Lee Stafford testerčki. Šampon, olje ter balzam (olje sem takoj odprla ko sem dobila DASH BOX, ker sem nora na olja za lase, najbrž ste že opazile).
 Za izdelke Lee Stafford sem slišala že večkrat, ampak jih še nisem uporabljala dokler nisem dobila teh testerjev. Olje je že samo ko sem ga odprla, taaaaako zelo zadišalo, da sem si rekla da ga moram imeti v originalni embalaži že samo zaradi vonja, prepričali pa so me tudi vaši komentarji :) Zadnje čase imam res fetiš na izdelke za lasno nego in jih kar naprej kupujem. Torej, novi izdelki v moji zbirki so Lee Stafford Arganoil olje ter šampon za lase, odločila pa sem se tudi za nakup got2b spreja, kateri zaščiti las pred toploto. Tega sem kupila po priporočilu moje frizerke Karmen :) Prej sem ga imela možnost testirati ravno pri njej. Lasje so po njem božansko svilnati in svetleči! Po ravnanju lasje sploh niso obteženi, ampak ravno nasprotno. Nima nekega nadležnega vonja, ampak prav lepo diši. Naj preidem na šampon. S šamponom nisem bila tako zadovoljna kot sem mislila da bom. Do sedaj sem ga uporabljala trikrat, ampak ne vem če ga še bom, mogoče po tem ko se bodo moji lasje še malo bolj popravili od svetlenja. Mislim, da mi las sploh ne nahrani in ne navlaži tako kot bi ga moral, ampak imam bolj suhe kot prej ko tega šampona nisem uporabljala, ter lasje so zelo neukrotljivi? Glede na to da ga ostala dekleta zelo hvalijo je najbrž učinek odvisen od tipa in strukture las, tako da priporočam da ga testirate še ostale, da ne bom dajala neke napačne predstave in ocene o šamponu. Mogoče se bo pri vas obnesel drugače. Odločila sem se, da bom sprobala še Lee Stafford hair grow šampon. Upam da bom s tistim bolj zadovoljna. 
Olje me je za razliko od šampona zelo presenetilo. Je idealno za suhe lase ker jih lepo navlaži in naredi mehke, je zelo bogato z vitaminom E in z maščobnimi kislinami omega 3 in omega 9, tako da prodre v notranjost lasu in nahrani poškodovane lasne folikle. Jaz ga nanašam takoj po tem ko si z las sperem šampon, lase malo ožamem in olje nanesem od sredine do konic, nato zavijem v brisačo in jih pustim 30min zavite, nato pa lase normalno posušim. Olje res deluje in je vredno svoje cene, prav tako pa je tudi vonj omamen. Sprej got2b je dobavljiv po vseh drogerijah, Lee Stafford izdelke pa sem naročila na www.e-kozmetika.si
Pri vseh pa je zelo praktično narejena embalaža in odprtina, zato je tudi nanos zelo lahek.

Olje dobiš tukaj : http://bit.ly/1sAqb0G
Šampon pa tukaj : http://bit.ly/1w3gGqN

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.