Tina's BLOG

nedelja, 28. september 2014

Outfit post #01 - keep it classy

Spet sem polno zaposlena, in še enkrat naj se opravičim, ker sem svoj blog malce zapostavila. Že dolgo nisem napisala nobene objave, danes pa sem si vzela malo časa, da vam pokažem kakšen je bil moj včerajšnji outfit :) 

Tole srajčko sem dobila že nekaj časa nazaj od spletne strani MODNA DAMA. Nosila sem jo že večkrat, ni mi je pa še uspelo ujeii v objektiv prej kot včeraj. Majčka je iz poliestra, ovratnik in rokavi (na koncu) pa so iz ledra. Takoj mi je padla v oči, ker sem ljubiteljica takšnih krojev, poleg tega pa so gumbki na srajčki zlati - perfect match! Izbrala sem si črno-belo kombinacijo, ker sta to dve barvi katere največ nosim in se v njiju najbolje počutim. Tokrat sem jo kombinirala z jeans hlačami in črno leder torbico. Všeč mi je ker se srajčka sploh ne mečka in je res prijetna za nošenje. Trenutno moja najljubša :) 

Shirt from MODNA DAMA (http://bit.ly/108xzUR)
Jeans and pistol bag (http://bit.ly/1xsye1j)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.