Tina's BLOG

sobota, 13. september 2014

black and gold

Prišli so hladnejši dnevi, s tem pa tudi menjava garderobe, obutve,.. 

Pred parimi dnevi sem obiskala Deichmann v Celju, kjer sem na poličkah že lahko zasledila novo jesensko kolekcijo. Odločala sem se med temi Adidas čevlji ter še med enimi gležnarji. S fantovo pomočjo, sem se na koncu le odločila za te, ker navsezadnje imam za nakup gležnarjev še nekaj časa, za to prehodno vreme pa mi bodo te več kot odlično služili!

 Zelo všeč mi je tudi barvna kombinacija, katera je popolna za to jesen. Čevlji so zelo mehki in udobni za hojo. Cena se mi nikakor ne zdi visoka, ker so vredni svojega denarja, večina Adidasovih čevljev pa je precej višja, če jih primerjamo s tem modelom. Mislim, da je bila moja odločitev pravilna.
Več o novi kolekciji pa tukaj : http://bit.ly/1BxWdeY

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.