Tina's BLOG

petek, 12. september 2014

workout wonder

Sedaj pa še nekaj za tiste bolj aktivne, kateri se ukvarjate z raznimi športi. Tole enostavno, MORAM deliti z vami :) 

Pred parimi dnevi, ko sem po internetu brskala in iskala razne dodatke za v fitnes, sem na googlu zasledila gel za regeneracijo in pomiritev mišic. Povezava me je vodila na www.oblak-com.si, kjer sem si o tem lahko malo več prebrala. Potem sem prebrskala mnenja še po tujih internetnih straneh, kar je vodilo do odločitve da gel preizkusim tudi sama. 
 Ker sem spet začela z rednimi vsakodnevnimi vadbami v fitnesu po mesecu in pol, so se moje mišice vmes malo ''polenile'' in spet sem začela od začetka. Moj fant je pravzaprav moj osebni trener in od tu mi tudi motivacija za vadbo. Všeč mi je, ker lahko delava iste vaje, ker mi pomaga, edini minus pri tem pa je da je zelo nepotrpežljiv! Čeprav vidi, da nekatere kile komaj dvignem, mi že nalaga druge in tolaži s tem ''da mi bo že pomagal''.. No po eni strani mi je to všeč, ker vem da sem sposobna dvigniti več, čeprav z manjšo pomočjo. Iz treninga v trening, pa se moja moč izboljšuje. Trenutno imam 53 kil, visoka pa sem 166cm. Zelo si želim priti na težo 60kg in zaenkrat mi to uspeva (čeprav imam velike težave s pridobitvijo teže) nato pa telo ''zdefinirati'' na 55kg. Trenutno se ne držim nobenega jedilnika, pojem vse kar mi pride pod roke :D Seveda se poskušam izogibati sladkarijam, ker ne bi rada imela maščobnih zalog ampak lepo razporejeno težo, trudim pa se na moj jedilnik čim večkrat vpeljati riž, testenine, krompir, mlečne izdelke, perutnine, kosmiči, jajca (katerih ne maram ravno..), raznovrstna zelenjava,.. živila za povečanje mišične mase.

No, popolnoma sem padla ven iz bistva! :) Kar sem hotela povedati je to, da me naslednji dan po treningu nenormalno bolijo mišice (znak dobrega treninga) in včasih ko je bilo treba naslednji dan v fitnes bi najraje kar doma počivala, ampak najboljši način za odpravljanje bolečih mišic je ponovno aktiviranje. Razgibavanje vsekakor pomaga pri odpravljanju bolečine, zato je zelo pomembno da se pred začetkom treninga ustrezno razgibamo in mišice pripravimo, šele nato pa začnemo z vadbo. Najbolje je, da začnemo s kardio vadbami. (Jaz običajno na začetku in koncu vadbe tečem 5min na tekočem traku.) Že s tem napotkom, boste malo omilile kasnejšo bolečino.. Zakaj nas mišice pravzaprav sploh bolijo naslednji dan po treningu? V 24 urah po vadbi, so mišice poškodovane in postanejo otekle in boleče. Kemikalije ki pa dražijo bolečinske receptorje pa se sproščajo. Zato sem se odločila za Mio Workout Wonder gel za mišice. 
Jaz gel trenutno uporabljam 4 dni. Lahko se uporablja pred ali po vadbi. Sama ga nanesem po vadbi, ko se stuširam, na čisto kožo. Običajno si vmasiram eno ali dve pumpici gela na eno nogo. Na hrbet, vrat in ramena pa mi ga vmasira moj fant (in obratno) :D Ja, tudi on ga je začel uporabljati in dogovorila sva se že, da naslednjega kupi on ;) Takoj po nanosu občutimo hladilni učinek. Sama bi ga opisala kot hladilni mentol. Ima močan mentolov vonj, kateri je pravzaprav zelo prijeten (čeprav nisem ljubiteljica mentola). Mišice takoj poživi in regenerira, naslednji dan pa so bolečine občutno manjše, seveda se še čutijo, ampak bistveno manj kot takrat ko gela nisem uporabljala. Takrat še hodila nisem kakor treba, sedaj pa to poteka normalno ha-ha :) 

Kaj gel vsebuje? 
V-Tonic, mešanico naravnih eteričnih olj, ki dajejo takojšnje in trajajoče olajšanje in stimulacijo za mišice, ter izboljša cirkulacijo.
divji kostanj in izvlečki preslice, pomagajo pri zmanjševanju oteklin in razstrupljanju, bogat je z naravnim magnezijem in znan po pomoči regeneriranja mišic
arnica, cvetni ekstrat pomirja in pomaga hitreje pridobiti več kisika do celic, zmanjšuje bolečine, vnetja in modrice
kamilica, pomaga pri zabuhlosti
olje listov zelene mete in olje mentola, osvežujoči, obnavljajo, čistijo in stimulirajo
izvlečki fig, shea in maslo Murumuru, močne zdravilne učinkovine ki uravnovešajo kožo da ostane gladka in voljna.

Naj poudarim še to, da izdelki Mio NISO TESTIRANI NA ŽIVALIH!

Izdelke Mio najdete na naslednjih prodajnih mestih : 
Parfumerija Mueller BTC, Ljubljana,
Parfumerija Mueller Celje,
Parfumerija Mueller Center Supernova, Velenje,
Parfumerija Mueller Čopova, Ljubljana,
Parfumerija Mueller Europark Maribor,
Parfumerija Mueller Gosposka, Maribor,
Parfumerija Mueller Kamnik,
Parfumerija Mueller Koper,
Parfumerija Mueller Kranj,
Parfumerija Mueller Krško,
Parfumerija Mueller Lendavska, Murska Sobota,
Parfumerija Mueller Leskovec pri Krškem,
Parfumerija Mueller Nova Gorica,
Parfumerija Mueller Ptuj,
Parfumerija Mueller Qulandija Novo Mesto,
Parfumerija Mueller Rudnik, Ljubljana

7 komentarjev:

  1. Super produkt, ga imam tudi sama :) Pa lepe supergice imaš!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post! Bi bilo pa super, če bi kdaj namenila kakšen post svojemu treningu. Podrobno opisana prehrana, vaje v fitnessu, mogoče razložena izvedba kakšnih vaj itd.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Kot sem že v objavi omenila nekega posebnega jedilnika nimam :D Pridejo pa tudi kakšne objavice z vajami, čeprav mogoče brez fotografij, ker v fitnesu ni časa za fotografiranje, pa še moj fant ne prebavlja telefona med tem ko se trenira :D Ta teden imam v planu spisati še kar nekaj objav.. Tako da mogoče ko dam vse to čez :)

      Izbriši
  3. Kje si kupila Nike Free Run-ke? :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Po tvojem opisu sodeč, je tale gel super zadevica, bo treba probat.. sama sem po vadbi uporabljala voltaren (predvsem po laufanju na prostem, če ga nisem uporabila, se je znalo zgodit, da nisem mogla vstat iz postelje :)) sem pa se precej polenila v zadnjem času :/ je me pa zmotiviral tvoj post, me kar mika preizkusit ta gel (in v "prazno" ga pač ne morem :D), tako da me bo fitnes kmalu spet videl :)

    OdgovoriIzbriši

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.