Tina's BLOG

nedelja, 14. september 2014

soraya products

Najbrž sem vam že zmešala glavo s temi Soraya izdelki kajne? :D Tudi jaz sem že malo zmedena. Mislim, da je tole že moj 5. ali 6. post o njihovih izdelkih? Enkrat moram združiti vse Sorayine izdelke katere uporabljam in jih fotkati skupaj. Ampak tokrat še naj ostane tako, ker nekako pišem ''po kategorijah''. Izdelki za čiščenje obraza skupaj, podlage za make up skupaj, nega telesa skupaj,.. tokrat pa nekaj o sami negi obrazne kože, na željo moje bralke :)
O vlažilni kremi na fotografiji sem že pisala. Linija So Pretty je namenjena predvsem mladi koži, katera potrebuje ustrezno vlažnost. Narejena je predvsem za suho in normalno kožo, uporablja se pa lahko tudi kot podlaga za ličila. Čeprav jaz jo uporabljam kar za nego zjutraj ko se zbudim in nimam namena nanašati ličil in prav tako zvečer. Krema se zelo počasi porablja, ker ni tako gosta ampak je zelo lahka, pa še ob nanosu se jo da lepo razmazati čeprav jo nanesemo čisto malo. Ni mastna in se takoj vpije v kožo. Po vsakodnevni redni uporabi, boste opazile rezultat. Koža bo vidno lepša, brez nepravilnosti in mehka. (Čeprav mehkobo in gladkost čutimo že ob prvem nanosu). Moja gre že proti koncu in kmalu si bom naročila novo. Cena mi ni previsoka, ker je krema res popolna za mojo kožo, poraba pa minimalna. Tudi ko sem brala ocene drugih deklet in mojih sledilk ob nakupu, so bile z njo vse več kot zadovoljne in vsaka bo nakup ponovno opravila. Moja ocena te kreme je 5/5.

Dobiš jo tukaj : http://bit.ly/1p1yuv0
BB krema. Puder uporabljam samo v primeru ko se odpravim ven (ne mislim ven v trgovino ali na kavo, ampak recimo s fantom in prijatelji - ''žurat''.) Sicer pa ves čas nosim le vlažilno kremo, ne dolgo nazaj pa sem se odločila da preizkusim z BB kremo za uporabo čez dan. Spet sem zašla na Sorayino stran, kjer sem jo tudi dobila - normalno :) Ker je primerna za vsak tip kože, nisem imela česa zgrešiti. BB krema ima isti vonj kot vlažilna krema, mnjaaaaaam. Nanašam si jo kar z expert face brush čopičem, ker se mi zdi da jo tako tudi enakomerno razmažem, ter porabim manj kot bi jo sicer. Moram vam priznati da je res zelo prekrivna! Videz po nanosu je popolnoma naraven in ten enakomeren. Kožo navlaži in jo zgladi, ter prekrije morebitne nepravilnosti. Edina stvar kar mi ne ustreza, je odtenek, ker je za mojo polt presvetel, zato si zraven dodam malenkost svojega pudra, da ustvarim takšnega ki se zliva z mojim tenom. Všeč mi je tudi ker je tako dolgoobstojna (do 8ur). Tudi pri tej kremi se mi cena ne zdi pretirana, to pa zato ker opravi 10 nalog hkrati. 
Moja ocena BB kreme je : 4/5 to pa samo zaradi odtenka. Ampak načeloma so vse BB kremice v enem odtenku, tako da na to ne morem vplivati :) Vsekakor pa bom ostala na njej.

Dobiš jo tukaj : http://bit.ly/1qKjuH6
So Pretty piling za obraz z orehom in marelico. Čeprav nimam težav s kožo oz. z nepravilnostmi na koži kot so mozolji, pore ali ogrci, sem si vseeno želela začeti z uporabo tega pilinga, ker sem tudi o njem prebrala že goro pozitivnih komentarjev, kako je večini dekletom spremenil in popravil kožo, tudi do 80%. Pravzaprav sem jo naročila čisto zaradi preventive :) Piling se lahko uporablja dvakrat tedensko. Sama sem ga do sedaj uporabila že trikrat, koža pa je že po prvi uporabi občutno bolj mehka in gladka že takoj po tem ko piling speremo z vodo (brez kakršnekoli kreme). Piling je namenjen predvsem mladim z mastno ali mešano kožo. Citiram stavek s Soraya.si spletne strani: ''Piling vsebuje salicilno kislino, katera je znana kot odlična sestavina proti mozoljem, ogrcem in nepravilnostim na obrazu. Po uporabi bo nanos ličil potekal enakomerno in popolnoma enostavno, saj bo po redni uporabi koža res vidno spremenjena in popolnoma gladka. Salicilna kislina odlično deluje proti bakterijam in nečistočam, medtem ko nežne, čisto na drobno zdrobljene orehove lupinice mehansko odstranijo nečistoče z obraza. Marelični nektar, ki ga piling vsebuje, je prava zakladnica vitaminov in antioksidantov, hkrati pa pomirja mastnejše predele kože in navlaži kožo obraza.'' S tem se popolnoma strinjam. Piling toplo priporočam vsem ki imate težave z obrazno kožo, je zelo nežen in prijazen do kože. Preverjeno deluje! Ne samo na meni, temveč tudi na fantovi koži, kateri je imel manjše težave s tam in tam kakšnim mozoljem, pa jih po uporabi pilinga nima več. Cena se mi tudi za ta izdelek ne zdi previsoka. Moja ocena : 5/5

Piling dobiš tukaj : http://bit.ly/1qsowcy
Na fotografijo sem vam poskusila ujeti teksturo pilinga. Zelo lepo so razvidni orehovi delci.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.