Tina's BLOG

ponedeljek, 23. julij 2018

SALES SALES

Kdo še komaj čaka razprodaje? 
No, jaz niti ne. Včasih sem bila med tistimi, ki so zapravili goro denarja po čisto nepotrebnem. Kupovala sem stvari, katere res nisem potrebovala, pa so mi potem samo stale v omari z etiketo seveda. 

Ko grem na razprodaje, kupujem premišljeno. Leto nazaj, ni bilo tako. Pa še to ne grem več namensko, če jih slučajno "trofim", pa si pogledam če bi bilo kaj za v mojo omaro.

Letos sem našla par luškanih kosov, katere bom oz. sem jih nekaj že z veseljem ponosila. Pod fotkami, najdete infomacije kje je kaj kupljeno :) Upam, da kakšen kos še ujamete.



Kopalke sem pred nakupom že enkrat zasledila na instagramu, potem pa jih zagledam v Calzedonii. Pridejo res zelo lepo. In ker se nisem mogla upreti drugim barvam, sem vzela še mint zelene in olivno zelene. En komplet je stal 18,00€.

ZARA blazer, znižan iz 60,00€ na (mislim da) 30,00€. Tega ne verjamem da se da še kje dobiti, ker sem tudi jaz svojega morala naročiti iz tujine.

ZARA tunika. Znižana na 10,00€. Eno takšno že imam od prej ampak sem jo skrajšala, zato sem si vzela še eno da imam tudi "daljšo vezijo". rdeč pas je iz Stradivariusa. Najprej je bil znižan na 6,00€, zadnjič pa sem zasledila da je sedaj že 2,00€.

H&M topek, nisem sigurna če je bil znižan, dobila sem ga za 12,00€ I guess? Ampak mi je eden najljubših kar jih imam. Pas, ki ga imam zraven je iz Stradivariusa 2,00€.

Torbica NEW YORKER, znižana na 6,00€ :)


Na prvi fotki je zraven še rumen topek iz Stradivariusa (3,00€), ampak ga nisem slikala ker se mi ne zdi nič posebnega. Ne vem zakaj sem ga vrgla zraven na "FAVORITES" kupček :) Nabavila sem še nekaj stvari za vsakodnevno nošenje, ampak jih nisem pofotkala, ker se mi kot ta top, ne zdijo nič takšnega da bi jih izpostavila.

Ste tudi ve dobile kaj takšnega in bi rade podelile z nami? :) 

Jutri ali najkasnjeje pojutrišnem pripravljam še eno objavo, katero že koooooomaaaaj čakam da podelim z vami. Z veseljem bi namignila za kaj gre, ampak ne smemmmm :(

Se beremo spet kmalu.







Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.