Tina's BLOG

torek, 24. november 2015

eyelash extensions : pros&cons

Ženske bi naredile vse da bi bile lepe, je res? :) Deifinitivno mi je to mišljenje všeč, všeč mi je ko je ženska urejena in da veliko nase in svoj izgled.. velikokrat pa nasedemo prav vsem kar nam tržišče ponuja, sploh pa tistim najbolj aktualnim ponudbam. 

Prav tako je s podaljševanjem trepalnic. Najprej naj povem, da smo med seboj vsi različni, prav tako imamo različno sestavo trepalnic in da se trepalnice pri vsakem ponašajo in odnesejo drugače. Zelo pomembna in prva odločitev je, da se moraš pred storitvijo ustrezno pozanimati, kdo ti jih bo delal in s kakšnim materialom. Jaz tega žal - priznam nisem nikoli naredila.
Mogoče sem vas malo preveč ustrašila, ampak želim vam predstaviti SVOJ primer, ker ne želim da se isto zgodi vam. Sama sem to metodo prvič preizkusila kakšni dve leti nazaj, mogoče je že več.. Redno, torej brez pavze sem jih pa nosila zadnje leto. Mogoče imam tudi zaradi tega trenutno tako slabo mnenje o sami storitvi, ker mi ni nobeden povedal da moram imeti vmes pavzo da se trepke spočijejo, zagotovo pa so krivi še drugi dejavniki.. Občutek ko se zjutraj zbudiš, skoraj pripravljen na dan ki te čaka, ko ti ni treba nanašati nadležne maskare, ko so tvoje trepalnice dolge in polne volumna je neprecenljiv! :) Vsekakor pa so tudi pri podaljševanju trepalnic tako prednosti kot tudi slabosti, katerih največkrat od kozmetičark oz. umetnic podaljševanja trepalnic žal ne slišimo..

Prva stvar je vsekakor komu zaupamo svoje oči. Dandanes, ima že vsaka druga punca narejen tečaj za podaljševanje trepalnic. Zagovarjam tiste, ki imajo priznano kozmetično šolo, ker se (predvidevam) točno zavedajo kakšne so lahko nevarnosti in posledice, verjetno tudi kakšna je sestava trepalnic, kako se obnavljajo, itd. ... Nesmiselno se mi pa zdi, da bi to zadevo obvladala že kar vsaka, ki dvakrat obišče tečaj podaljševanja in po tem že dobi certifikat. Poznam punco, ki podaljšuje trepalnice in je tudi sama rekla kako zelo je to delo postalo podcenjeno. Po srednji šoli se je šolala na samoplačniški kozmetični šoli VIST v Ljubljani, kasneje naredila še tečaj za trepalnice, certifikat pa je dobila šele po 60. opravljenih trepalnicah za prakso, šele nato je pridobila certifikat. Cena podaljševanja pri njej je 40€, medtem ko druge punce to storitev ponujajo že za smešnih 15€. Po tem se vprašamo čemu takšna razlika v cenah? Zagotovo material.

Druga stvar, ki mi sploh ni všeč je agresivno lepilo katerega uporabljajo pri podaljševanju. Zavedati se moraš, da ti trepalnice drži do 6 tednov. Veliko je tudi takšnih ki uporabljajo celo neprofesionalnega, kateri nenormalno draži oko, lahko pa pride do hudih reakcij. Pri prepogostem nanašanju vpliva na naše trepalnice, jih naredi lomljive, lahko pa povzroči tudi to, da začnejo odpadati saj nosijo preveliko težo, posledično pa pride tudi do tega, da nam naše ne zrastejo nikoli več nazaj. 

Pri izbiri oblike in dolžine trepalnic bodi pozorna in vprašaj katere so najbolj primerne zate. Jaz sicer nisem imela najdaljših in najdebelejših, ampak so vseeno poškodovale moje. Verjetno moje niso bile več tako močne da bi držale umetne. Mogoče je bilo krivo lepilo? Ne bom ničesar trdila, ampak vem da jih od danes naprej pa do nadaljnega ne bom imela več. Mogoče je škoda ker imam takšno mišljenje o podaljševanju, ker verjamem da je par takšnih, ki svoje delo res opravljajo profesionalno, kar vsekakor cenim. Mogoče pa so bile moje trepalnice že tako slabe, da tega niso več podnesle, posledično odpadle in enostavno ne zrastejo več nazaj ali pa so potrgane in kratke :( Ko se pogledam v ogledalo, se ustrašim sama sebe :D 

Spodaj sem ti prilepila tri fotografije. Na prvi imam svoje trepalnice svoje, dve fotki pod njo, pa so moje trepalnice danes. Na obeh fotkah imam maskaro, čeprav sem jo danes komaj nanesla :D

Kar želim povedati je to, da me moti, ker nekatere artistke niso iskrene, ne povedo natančno kakšna je nega, ne povedo da je vmes potrebno narediti pavzo, niti kakšno dolžino ti priporočajo ampak samo vpraša katero dolžino želiš, kar je najhuje je pa to da so površne in svoje delo opravijo v zelo kratkem času, posledica pa je takšna.. 
(fotka bralke, pri meni je bilo isto)

Trenutno delam na tem, da pridobim nazaj svojo dolžino in volumen, čeprav bo najbrž težko. Enkrat sem že pisala o uporabi ricinusovega olja, pa mislim da tudi o navadnem vazelinu katerega dobiš v dm-u. Zaenkrat sem začela s tem. Preizkusila bom vse možno, da dobim nazaj svoje trepalnice.. Če že, bom uporabljala umetne, ampak samo ob nujnih primerih. Podaljšanih se pa trenutno branim z vsemi štirimi :)

Preden se odločiš za to storitev, se prosim DOBRO pozanimaj h komu greš in kakšen bo končni rezultat.


14 komentarjev:

  1. Tudi jaz sem prenehala s podaljševanjem zaradi podobnih razlogov, najbolje da si kupiš serum, ki ti bo res pomagal, jaz sem naročila URlashes in je res super, po kakšnem mesecu res opaziš razliko:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz imam slabe izkusnje s podaljsevanjem. Delam sicer kozmeticno solo(3letnik) ampak podaljsevanja nas v soli ne ucijo. V salonu kjer sem imela prakso so mi podaljsali trepalnice, ki so mi zelo hitro odpadale in moje trepalnice so bile po podaljsevanju res katastrofalne. Pol leta si nisem upala nanast maskare. Zdaj pa so moje trepalnice spet normalne seveda pa jih je nekoliko manj. Mislim, da si s podaljsevanjem naredimo vec skode kot pa koristi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uporabljaj dermalux lash.
    Jaz sem res zadovoljna.trepalnice imajo tako dolzino,da sprašujejo,če so umetne.

    OdgovoriIzbriši
  4. Točno to se je zgodilo meni. V Milerju sem si kupila serum za rast trepalnic in danes po 1mesecu in pol imal noro dolge in goste trepalnice. :-) Naj še povem,da sem imela po odstranitvi,še veliko manj trepalnic kot ti oz.jih na določenih koncih sploh nisem imela. Srečno :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz uporabljam double-lash za daljse, gostejse, mocnejse trepalnice od mavale ..stane okoli 15€ in roko na srce, to je najbolsi serum (naneses ga kokr maskaro, je prozorn)..en teden ga uporabljam pa se mi zdi da mam mal daljse.. ampak najboljsi rezultat je viden po 30 dneh...namazes se pa zvecer ko si das dol maskaro.. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz sem imela podaljsane in naj te pomirim, da bo kmalu boljse. Pri meni so po 2-3 mescih moje spet zacele normalno rasti in so sedaj super.

    OdgovoriIzbriši
  7. punce jaz hodim k kolegici na trepalnice in jih dela za 50eur na domu v salo u pa seveda veliko vec. tako pac je in seveda drag je material. Moram priznati da imam svoje trepalnice se vedno zelo lepe in nic posokodave, kljub temu da sem trepke nosila skoraj vec kot eno leto brez premora. Nikar si pa jih ne pulite same dol! Ona sama predlaga za trepalnice, se posebej za poskodovane ricinusovo olje (dobite ga v lekarnah po staklenickah) in je res super, ker ga tudi sama uporablajm ker zelim imeti sama se bolj goste in daljse trepalnice kakor ze imam. Punce, nekatere res niso iskrene in vas o tem ne seznanijo (kakor podaljsevanje las) na koncu so pa kaksne skorajda ne plesaste in kakor oskubljene kure. Zelo je dobro da se prej res o tem pozanimate in pridete na pogled k njej da ona tudi oceni vase trepalnice in seveda primerno dolzino katero bi vam jo lahko nanesla. Moja odsvetuje podaljsevanje po metudi delux ker je to res too much za eno trepalnico da ima cel sop umetnih trepalnic na samo eni samo trepalnici, ker takrat najveckrat pride do lomljenja trepalnic. tako da punce, tudi jaz vam predlagam da se res dobro pozanimate kam greste, kaksen je material, kako dela in seveda tudi primerna cena temu, ne res kaksnih smesnih 15 ali 25eur.
    lp, Katka

    OdgovoriIzbriši
  8. jst sm tud skoraj ostala brez svojih :/ nikoli vec res!

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaz ti bi predlagala serum Lux-factor. Sicer malo drazja zadeva(40€ za mesec uporabe), ampak meni top zadeva, testirana in vredna denarja. Sama ga uporabljam ze vec mesecev in razlika v mojih trepkah je ogrooomna. Deluje pa ze v 2tednih in opazis vidno razliko. ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Sama sem imela prav tako umetne trepalnice pri cemer so mi zaceli ze po parih dnevih odpadati celi copki z njimi pa tudi moje trepalnice....po tednu dni sem skoraj da ostala brez trepalnic, kar jih je ostalo pa niti ni bilo vredno omembe saj so bile cisto kratke, krhke na dotik in cisto brez volumna in zivljenja....kolegica, ki me ni videla slab mesec je ob prvem pogledu komentirala ali imam mogoce levkemijo..tako grozno je bilo...ampak z redno (3x na dan) uporabo ricinusovega olja in obcasnim mesanjem kokosovega olja je rast trepalnic v slabem mesecu dni presegla moja pricakovanja saj so trepalnice izgledale se bolje kot pred izpadom...
    dejansko na kojcu ugotovis da z naravnimi metodami dosezes zeljen cilj le da je treba biti potrpezljiv in konstanten z uporabo...in ce se vprasas ali je bolje imeti efekt takoj in cez 6 mesecev cutis posledice, ali pa da 6 mesecev konstantno nanasas olja in si potrepezljiv ter da je po tem rezultat zdrave in naravne trepalnice/lase...se druga opcija dolgorocno res bolj splaca!!:)))*

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdravljena. Ne morem mimo tega,da ne bi komentirala. Namrec,tudi sama se ukvarjam s tem - profesionalno. Katerokoli mojo stranko bi lahko vprasali o tem,kaj ji povem pred zacetkom postopka. Dam ji tudi navodila za nego doma v pisni obliki ipd. Velikokrat se zgodi,da k meni pridejo ali poklicejo osebe, katere soh ne vedo,kaksno debelino,dolzino imajo... Nic ne vedo. Da se o lepilih ne pogovarjamo! Vsako lepilo mora imeti certifikat! Priznam, da he na trziscu toliko cenovno ugodnih izdelkov in zaradi hitrega zasluzka se nekateri raje odlocajo za slab in manj kvaliteten material,kajti vidijo samo zasluzek. Moja cena je 50, delam s svilenimi, ne sinteticnimi trepalnicami... Mi pa take "zasluzkarice" res gredo posteno na zivce,saj mecejo slabo luc tudi na nas,ki se stojimo za svojimi storitvami in si niti v sanjah ne bi privoscile kaksnega spodrsljaja. Enako pa postaja tudi z japonskim vrisovanjem obrvi... In to me zalosti. Je pa res nekaj - vsaka oseba se mora sama prepricati, cigavim rokam se bo prepustila! Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Tudi sama sem imela podalsane trepalnice,pred nekaj casa pa sem prenehala s podaljsevanjem in sem zacela uporabljati ricinusovo olje. Nanesem ga na trepalnice in pustim cez noc. Zjutraj sperem olje s trepalnic. Imam se daljse kot pred podaljsevanjem:) zeloooo priporocam

    OdgovoriIzbriši
  13. Tudi sama sem imela podalsane trepalnice,pred nekaj casa pa sem prenehala s podaljsevanjem in sem zacela uporabljati ricinusovo olje. Nanesem ga na trepalnice in pustim cez noc. Zjutraj sperem olje s trepalnic. Imam se daljse kot pred podaljsevanjem:) zeloooo priporocam

    OdgovoriIzbriši
  14. Živjo, nisem sicer nikoli imela težav s trepalnicami, pa vendar sem opazila veliko razliko z uporabo kokosovega olja - tako za odstranjevanje maskare kot za nočni tretma. Opazno daljše in močnejše trepalnice. :)

    OdgovoriIzbriši

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.