Tina's BLOG

ponedeljek, 9. februar 2015

Let's say.. Valentine's box

Februarski DashBOX, oz. jaz bom temu rekla kar Valentinov DashBOX je že pri meni. Saj ga poznate že od prej in veste kako deluje kajne? Ne veste pa še mogoče, da od tega meseca dalje v DashBOXu dobiš samo FULL SIZE IZDELKE! 

Tokrat bom začela z izdelkom W7 Boom Big Bold Eyes črtalo za veke. Punce, bodite previdne pri konici črtala. Jaz sem imela z njo smolo in se mi je žal odlomila zato črtala nisem mogla testirati tako kot bi ga sicer.. Ko sem ga želela namestiti nazaj se žal ni dalo. Ker pa me je vseeno zanimalo kakšna je struktura in pigmentacija sem ga preizkusila kar na roki. Pigmentacija je sicer odlična in res obstojna, ker sem se morala kar malo pomatrati da sem barvo spravila iz rok, me pa moti ker črtalo vsebuje bleščice kar meni ni všeč. Mogoče le za kakšne novoletne zabave, to pa je tudi vse. Imam pa to srečo, da so pri DashBOXu zelo razumljivi in mi bodo poslali novega :)
O Greenland gelu za tuširanje sem enkrat že pisala, tako da se mi zdi brez pomensko da še enkrat razglabljam o isti stvari. Na kratko : mi je všeč!
W7 Candy Blush rdečilo za lica, popolno nasprotje od črtala iste firme. Super pigmencija, dovolj je že en sam nanos, kar pa mi je najbolj všeč pa je nežna barva. Na ličkih se lepo razporedi in ni tistih vidnih ostrih črt po nanosu. Zelo obstojno rdečilo, pa še njegova embalaža je res luštna.
Še preden sem se odločila za nakup – kar bi bilo verjetno kar kmalu na moji wish listi – je Farmonina Sweet  Secret čokoladna kopel za telo. Če sem realna, je še nisem preizkusila, ker mi še ni uspelo najti časa za dlje časa trajajočo sprostitveno kopel, najbrž pa jo bom opravila konec tedna. Je pa sam vonj mmmmmm božaaaaanski in že komaj čakam da jo uporabim. Mislim pa da me ne bo razočarala. Najbolj me zanima kakšno kopel dejansko ustvari oz. kako se peni. (Poročam kmalu!)
Najbolj pa sem se veselila testiranja Johnny Organic Cacao glow, presne maske iz kakava! Če ste me spremljale, ste videle da imam namen preizkusiti njegove izdelke in DashBOX me je prehitel. Naročila sem si sicer že ANTIOXIDANT kakavov piling za telo in DETOX zelen piling & masko za obraz vendar paketek še čakam, tako da je tale Cacao glow odlična izbira s strani DashBOXA. Uporabiš ga lahko kot masko ali piling, 2 v 1! Ker sem zvesta uporabnica Sorayinega pilinga, sem se odločila da ga uporabim kar kot masko. Navodila uporabe ne bom pisala, ker so natančno zapisana na izdelku, vendar pa je po uporabi koža neverjetno očiščena, gladka in mehka. Res vredna nakupa! 
Ne glede na to, da me je črtalo razočaralo, se mi zdi box zelo ugoden glede na ostale kvalitetne izdelke in njihove cene v prosti prodaji! Tako da mislim, da se še vseeno splača odšteti 18€ dobiš pa izdelke v veliko večji vrednosti. 

**FANTJE! Če še ne veste kaj bi kupili svoji dragi za valentinovo, je to prava izbira!**
Naroči svoj DASHbox tukaj ---> http://www.dashbox.si/naroci

Od 1.2. do 28.2. pa imate tudi 20% popusta na vse gele za tuširanje znamke Greenland.
Na mojem blogu pa vas čaka tudi DASHboxov giveaway! Hitro sodeluj :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.