Tina's BLOG

nedelja, 8. februar 2015

Farmona

Po odličnih rezultatih Farmona izdelkov za nego las, sem se odločila da preizkusim še tri njihove izdelke : piling za telo in dve kremi za roke. Spet nekaj takšnih stvari, s katerimi sem obsedena! Sploh kreme za roke. Mislim da jih imam doma okrog 20. Kar naprej jih kupujem, sploh odkar sem zaposlena v zdravstvu, ker se mi zaradi razkuževanja  in nenehnega umivanja rok koža hitreje suši in sploh v teh mrzlih dneh hitro rada poka. Z ustrezno nego pa lahko mehkobo in prožnost kože lepo vzdržujem.

Ker je bil prvi izdelek katerega sem sprobala piling, bom začela z njim. Pravzaprav nimam nobenih težav s kožo, mislim pa da si vsak del našega telesa zasluži razvajanje :) Prvi piling sem naredila nekje pred dvema letoma, od takrat pa ga delam enkrat tedensko. Naredim ga predvsem zato, da odstranim odmrle kožne celice in tako očistim svojo kožo. Farmonin piling vsebuje majhne trde delce, kateri z masiranjem pomagajo pri odstranjevanju odmrlih celic. Struktura pilinga je zelo nežna, pri odprtju pokrovčka pa je najprej moč začutiti vonj ananasa in nato še kokosa. Po uporabi je koža zelo gladka, sveža in neverjetno dišeča. Priporočam ga vsem ljubiteljicam pilingov, posebej tistim katere imate rade sladke, sadne vonje :)
Potem je tukaj Nivelazione dermatološka krema za regeneracijo rok in nohtov. Ta me ves čas spremlja v službi, kjer je varno spravljena v mojem žepu. Uporabim jo po vsakem umivanju in razkuževanju rok, ker mi roke res lepo nahrani in skrbi za primerno vlažnost, intenzivno regenerira in vrača mehkobo. Ščiti me tudi pred mrazom in pokanjem. Pri nakupu 100ml kreme, pa zraven dobiš tudi ''potovalno'' 30ml kremico. Primerna za vse katere imate probleme s pokanjem in izsušenostjo kože na rokah.
Nazadnje pa je tu še Sweet Secret Coconut krema za roke. Ta pa me je popolnoma prevzela ravno zaradi njenega vonja (kokos in banana). Izvlečki kokosa in banane globinsko nahranijo našo kožo, skrbijo za mehke in gladke roke. Ker je res tako zapeljivo dišeča, jo imam v torbici, spremlja pa me vedno ko grem ven s prijateljicami :) 
Po vonju me je bolj prepričala krema za roke Sweet Secret, kar se tiče strukture in rezultatov pa Nivelazione.
 Zasledila sem, da je že kar nekaj zadovoljnih uporabnic krem.

V kratkem si bom naročila še Sweet Secret Coconut mousse kremo za telo in kopel. 
Vse izdelke dobiš na www.farmona.si

Za vse, katere bi rade sprobale maslo za telo pa še ena hitra nagradna igra!
Všečkaj stran Farmona Slovenija na fb, pod mojo objavo na facebooku, pa se samo pofočkaj in izbrala bom 4, katere boste po pošti prejele testerčke :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.