Tina's BLOG

petek, 8. avgust 2014

bags bags bags

Po zelo dolgem času spet pišem objavo. Kot veste sem bila vmes na dopustu, s seboj seveda nisem vzela računalnika ampak samo telefon, tako da sem objavljala le fotografije :) Obljubim, da bodo od danes naprej objave bolj pogoste, saj vam imam namen pokazati in oceniti kar nekaj stvari. Odločila sem se, da tokrat napišem nekaj o moji trenutno najpogostejši spremljevalki - torbici iz spletne trgovine modnetorbice.si.
Lahko ste jo zasledile že na kar nekaj fotkah, ker jo s seboj ponesem skoraj vedno! :D Torbica je reeees praktična, všeč mi je ker je ravno prav velika, ima lepo razporejene prostore in je trda, kar omogoča, da lepo stoji ko jo odložim :) Barva sicer ni ravno prava za poletje, ampak letošnje poletje je ravno takšno kot ga sploh ne bi bilo, zato se lahko zelo lepo kombinira v kombinaciji z outfitom. Torbico zelooooo lepo poudari njena oblika, ter za piko na i zlati netki.

Točno takšno najdeš tukaj : http://bit.ly/1q0lo23 za samo 29,99€ 




Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.