Tina's BLOG

torek, 15. julij 2014

elixir paillete

Hranljivo suho olje iz ekstrata dveh starodavnih balzamov mire in amyrisa za ohranjanje zdravja in mladosti kože. 

MIRA - poznana po svojih zdravilnih, popravljalnih in hranljivih lastnostih.

AMYRIS - učinkovito vlaži in mehča kožo.

Olje je primerno za nego las, telesa in obraza. To je prva stvar, katera me je prevzela. Ekstrakti so uporabljeni v njihovih najbolj optimalnih in učinkovitih koncentracijah, dodani pa so jim še olja čistega riža, lešnika in mandlja, ki varujejo kožo pred vsakodnevnimi agresijami in poveča obstojnost na stres. No, ker je poletje tukaj, zagorela polt prisotna (in še bolj bo) se mi zdi super zadeva da olje vsebuje bleščice in da ga lahko koristim ravno v poletnem času. Tako bo moja polt še bolj poudarjena. Olje sem zaenkrat testirala samo na telesu in laseh. Na obrazu mi še ni uspelo. Bleščice se zelo lepo razmažejo po telesu (kar mi je zelo pomembno da so enakomerno razporejene) in ne ostanejo vse na kupu, kot ponavadi pri sprejih ali oljih z bleščicami. To mi je bilo najbolj pomembno :D Ker imam rada bolj sladke vonje, me ta ni najbolj prevzel, je pa primeren za vse ki prisegate na naravne cvetlične vonje. Obstojnost je super! Bleščice so ostale na meni vse dokler nisem šla pod tuš in še po tem, ostanejo sledi bleščic. No koža je res na prvi otip mehkejša, ga pa še ne uporabljam dosti dolgo, da bi znala povedati koliko je dolgotrajna. Povrhnjica naj bi se dan za dnem obnavljala (ob redni uporabi), tako da naknadno sporočim še svoje rezultate. 

Dobila sem še nekaj namigov za uporabo:


1. Nanesite Eleksir z lahnimi masažnimi gibi po telesu, osredotočite se na dekolte, roke, dlani. Koža telesa postane bolj mehka, svilnata. 

2. Popršite Eleksir na vašo dlan in ga nanesite direktno na obraz za lepo, bleščečo polt. Za še večje udobje na koži, zmešajte delček vaše nočne kreme in popršite z Eleksirjem in potem nanesite na obraz in vrat.
3. Popršite Eleksir v vašo dlan in rahlo podrgnite konice las za lep, naraven izgled.
4. Popršite večjo količino Eleksirja na lase in pokrite s toplo brisačo za 10 minut. Potem 
šamponirajte. Lasje bodo mehki in bleščeči.
5. Dodaj Eleksir v vašo kopel, za čudovit čutni in sproščujoči trenutek.


Našla pa sem tudi nekaj rezultatov anktirancev, kateri so elixir uporabljali.

Koža na telesu je bolj mehka: 92%
Koža na obrazu je bolj bleščeča: 94%
Koža je popolnoma navlažena: 87%
Lasje so bolj mehki: 70%
Lase lažje češemo in oblikujemo: 78%



naj pa še omenim, da je v OMEJENI IZDAJI! :)

1 komentar:

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.