Tina's BLOG

četrtek, 13. marec 2014

summer is around the corner

Jeeeeej končno so se začeli toplejši dnevi in s tem lahko tudi sama začnem z drznejšimi barvami garderobnih kosov :) Tega sem se najbolj veselila, da bom nase lahko nadela oblačila v kateri koli barvni kombinaciji. Imam že veliiiiiiiko novih poletnih kosov, ki v omari čakajo name da jih bom veselo nosila. Seveda pa oblačila niso vse. Poskrbeti moramo tudi za detajle kot so nakit, razni dodatki... in seveda nohti! Prejela sem super lakce, v noro dobrih barvah - čisto po mojem okusu! Drzni, v neonskih odtenkih. Da ne bodo urejeni samo nohti, bom pa poskrbela tudi za nego svojih rok z Alessandro Cream Rich intenzivno vlažilno kremo s hialuronsko kislino in izvlečkom bisernih perl. Obnovi kožo rok in jim povrne mladostni videz, koža je dodatno zaščitena pred zunanjimi vplivi in bolj elastična.

Na moji strani, bo kmalu potekala tudi nagradna Alessandro igra, tako da me pridno spremljajte :)




Odtenki na sliki: crazy orange, funky red, pretty pink

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.