Tina's BLOG

nedelja, 6. maj 2018

Insta - Q&A

Hejla! 


Dobrodošle spet nazaj na mojem blogu.

Danes, bom naredila eno Q&A objavo, ker se mi zdi da me mogoče malo premalo poznate, zato sem se odločila da vam dam priložnost da me vprašate kar vas zanima :) Vprašanja bom porazdelila bolj po kategorijah, da ne bo vse pomešano. 


Q: Kdaj si začela uporabljat make up na seb?
A: Hmmm, make up sem načeloma začela uporabljati v nekje 9. razredu. Ampak to so bili tisti osnovni izdelki : tekoči puder (ne vsak dan), maskara in včasih eyeliner. Ko pa sem bila v 2. letniku srednje šole, pa sem se začela malo bolj spoznavati in eksperimentirati z ličili.


Q: Kdaj si se začela bolj ukvarjati z ličenjem?
A: Če misliš, kdaj sem začela ličiti druge, je to bilo hmmmm kakšni dve leti nazaj? Mogoče že tri.
Q: Kakšna je cena za makeup?
A: Odvisno od želja :) Cena dnevnega ličenja je 20€, priložnostno ličenje 30€, poročno ličenje 50€ in poskusno 25€ (poskusnega ponavadi izberejo bodoče neveste ali maturantke). Če si stranka zaželi še umetnih trepalnic, katere dodajo tisto piko na i da je celoten look videti popoln, pa se doplača 5€.


Q: A ličiš tudi na domu?
A: Pridem tudi na dom, posebej pa računam prevoz. Če je oddaljenost več kot 30km iz Celja, je ponavadi zaželjeno da ličim vsaj dve ali tri stranke.


Q: Kakšen je delovni čas tvojega salona?
A: FASH showroom oz. moj beauty corner kot sem ga poimenovala, je odprt po dogovoru. Torej, če si želite pred nakupom stvar pomeriti, jo lahko sedaj preizkusite na Stanetovi 27 v Celju (nad Braniborjem, 2. nadstropje), lahko pa se pridete tudi naličiti, za oboje pa je potrebna predhodna najava, preko Facebooka, instagrama ali telefona.


Q: Kolk prej se moram naročiti na ličenje?
A: Najbolje je, da mi pišeš 2-3 tedne prej :)

Q: Koliko krat tedensko treniraš? Če še? :)
A: Haha, dobra! :D Ja res je prav si opazila.. Zadnji mesec sem čisto out, pa ne zato ker se mi ne bi dalo, ampak zato ker sva bila aprila bolj malo doma. Najbrž ste opazili, da sva najprej bila v Turčiji (začetek aprila), po tem sva prišla domov za par dni in spet odletela za en teden v Skopje, ko sva prišla iz Skopja pa sva šla za en teden na morje. Tako da naju skoraj cel mesec ni bilo nič doma. Da vmes treniram dva ali tri dneve pa se mi zdi brez smisla, če potem spet ne bi trenirala en teden. Zato, pa sva se vmes večkrat spravila na kolo. Za trening je potrebna tudi energija, ta mesec pa je moje prehranjevanje bilo totalna zmešnjava. Namesto da bi jedla vsaj 5x dnevno, sem jedla 3x ali mogoooče 4x (redko). 
Ja drugače pa načeloma treniram vsaj 5x tedensko :) S tem ponedeljkom ponovno začnem s staro rutino in če sem iskrena, že komaj čakam :)


Q: Kako se prehranjuješ?
A: Ta mesec kot sem že omenila,sem pojedla vse kar se mi je zaluštalo :D Načeloma pa poskušam jesti 5x-6x dnevno, zjutraj nikoli ne izpustim zajtrka. Če mi ne uspe jesti zajtrka doma, grem ven. Zjutraj zaužijem precej kalorij, ker če preskočim zajtrk moje telo začne porabljati mišice in ne maščobne mase. Kar pa se tiče ostale hrane, se ne držim nobenega jedilnika, ampak vseeno pazim kaj bom pojedla. Osredotočam se na bolj zdravo hrano, vseeno pa si večkrat privoščim kaj dobrega. Pri Proteini.si lahko najdeš veliko sladic, ki si jih privoščiš brez slabe vesti pa še dobre so! Recimo trenutno najboljši mi je Nutrendov čips, njamaaaaa! (bom na koncu prilepila tudi par linkov, kaj mi je najbolj dobro).


Q: Kaj recimo ješ za zajtrk? Meni ful primanjkuje idej.
A: Tudi jaz sm kar slaba s temi zajtrki, se mi zdi da je to najbolj mučni del dneva, kaj jesti za zajtrk. Ampak se vedno sproti nekaj izmislim. Recimo skoraj vsak dan spijem proteinski shake, naredim ga pa takole : 1 merica proteinov, 1 banana, 1 žlica arašidovega masla, mleko 1,5% po občutku in led. Vse to zmiksam in spijem (BOŽANSKO). Včasih namesto mleka vlijem jogurt in malo vode, in dodam zmrznjene gozdne sadeže, pa tudi kosmiči pridejo zraven zelo okusno. Zraven pa pojem še nek konkretni zajtrk, npr. omleta z mozzarello in polnozrnat kruh.


Q: Kaj od dodatkov piješ?
A: Ta mesec nisem pila nič razen proteinov. Sicer pa še omega 3 in BCAA. Po treningu vedno spijem že pripravljene proteine od Ironmaxxa, sem poskusila tudi že ostale ampak so mi te najbolj dobri ( dobiš jih tukaj - https://bit.ly/2jwirwi ) ravno sem dobila novo pošiljko, ready for June :D Ta mesec sem si naročila še neke nove proteine ki jih še nisem preizkusila. Bom na koncu tega posta zalepila slikco in če jih je že kdo probal, mi lahko pove kakšni se vam zdijo :) Me še čakajo da spraznim stare in odprem nove.
Q: Kje sta se spoznala s tvojim fantom? Tok sta dobra skup :)
Oooo hvala :D Nama res ni nikoli dolgčas, če ne bi bilo njega ne vem kaj bi sama s seboj ker se vedno nekaj spomni in se mu nonstop samo smejim haha. Spoznala sva se zunaj v Mansion Celje. To je bilo prvič ko sva se videla. Vmes sva si pisala, potem čez tri mesece sva se ponovno videla zunaj in kmalu po tem začela :D Če bi vse razlagala kako je bilo bi pomojem lahko brale do jutri, ker je najina zgodba res ful zanimiva in smešna :D Me pa veseli, da ni šlo to preko socialnih omrežij.


Q: Kje ste bili zdej nazadnje v teh hiškah na dopustu?
A: Najbrž misliš te mobilne ko smo bili nazadnje? To smo bili na Krku, kamp Ježevac. Sama okolica je ful lepa, pa tudi urejajo še, ampak mi s hiško nismo bili zadovoljni, res ne. Imamo slabe izkušnje. Najbrž bo o tem tudi moj naslednji post.


Q: Kje si kupila spodnji del Nike črne trenirke k ma ob straneh belo obrobo? 
A: Za to trenirko sem pomojem dobila ene 100 sporočil :D Trenirko sem kupila v Skopju, Nike outlet. Tako da je najbrž že stara kolekcija, ampak v Skopju imajo takšno izbiro športnih oblačil in obutve Nike, Adidas, Under Armour, Puma itd. da dol padeš. Res. Outleti pa so na vsake 4 km. Ful zanimivo da pri nas ni takšne izbire :) Škoda.


Q: Kje kupuješ športne tope z dolgimi rokavi?
A: Nimam določene trgovine v kateri bi kupovala tope. Če kakšnega vidim in mi je všeč, ga kupim. V Nike trgovini v Skopju sem dobila tega zadnjega Air ki je res B O L A N :) Pa še zadnja številka je bila moja, sem skakala od veselja :D Drugače pa ima dobre tudi Adidas, imeli smo jih tudi pri FASH-u, aliexpress, večkrat pa si jih zrežem ali zvežem sama :D 

Ok, to bo za danes to. Danes me čaka še obisk pri mojih, tako da bom ostala vprašanja prihranila za naslednjič. Upam da ne boste preveč jezne ker nisem odgovorila na vse, ampak bom, še ta teden :) Hvala vsem za poslana sporočila. Če kateri še nisem odgovorila na kakšno sporočilo v Insta direct ali mail se res opravičujem, ampak mi enostavno pri takšni številki sporočil dnevno ne znese, se mi sporočilo kje zgubi in zato ne odgovorim. Bom poiskala neodgovorjene in odpišem :) Čisto spodaj, pa najdeš tudi fotko Olimpovih proteinov, katere sem zgoraj omenila :)

  





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.