Tina's BLOG

torek, 18. april 2017

SUMMER 2017 WISHLIST

Hejla punce! 

 Evo, ker moj fant trenutno spremlja povratno nogometno tekmo med Real Madridom in Bayernom, jaz zraven izgubljam živce, zato sem se odločila da bi bilo pametneje če napišem novo objavo po dolgem času.

Dobila sem idejo da bi z vami lahko delila mojo wishlisto za letošnje poletje. Sama veliko naročam na aliexpressu, zato je ali vedno prva spletna stran ki jo prečekiram preden začnem s spletnimi nakupi. Mislim, da nas je čedalje več ane? Sem redna stranka aliexpressa, če lahko temu tako rečem :P Moji zadnji nakupi so bili posvečeni večinoma kakšnim čipkastim bodyjem, trenirkam, kratkim hlačam,.. (če te bo zanimalo kako izdelki izgledajo jih v naslednji objavi prikažem) tako kot pa se moja wishlista prazni, se še hitreje polni :D 

 Danes bom z vami delila, kaj si mislim v teh dneh naročiti, zraven pa so priložene tudi povezave do izdelkov. Ne bom delila celotne wishliste, ker je res predolga.. Sem jih pa izbrala par. Če ima katera kaj od tega, bom zelooooo vesela kakšnega feedbacka v komentar :)
KOPALKE, v obeh barvah : http://bit.ly/2oJ6CGw
KRILO, dobiš ga tukaj : http://bit.ly/2peyYtE

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.