Tina's BLOG

sreda, 18. marec 2015

Microblading

Najbrž že vse veste o čem pišem tokrat :) Ta post bi morala objaviti že dva dni nazaj, ampak sem bila zelooooo zasedena za kar se Vam opravičujem.

Prejšnji teden v petek sem obiskala kozmetični salon Miracle Touch v Ljubljani. Salon se nahaja v Kosezah na Vodnikovi 155 v športni hiši Ilirija. Salon Vam ponuja široko izbiro kozmetičnih storitev. Od gelish nohtov, manikure, pedikure, nega obraza, ličenje, podaljševanje trepalnic in obrvi in šeeeeeeeee,.. Mene pa je najbolj navdušil obisk salona zaradi Japonske metode vrisovanja obrvi oz. bolj podrobno zaradi strokovnjakinje na tem področju - Sara Hodžič. Gotovo ste že slišale zanjo. Sara se z oblikovanjem obrvi ukvarja že dobra 3 leta in pol. Spremljala sem jo že dolgo nazaj na facebooku, ko japonska metoda še ni obstajala oz. bom rekla pri nas je še ni bilo, ampak se je ukvarjala le z oblikovanjem oz. puljenjem in risanjem obrvi. Že takrat sem jo res občudovala :) Kasneje je opravila tudi tečaj za japonsko metodo katera ji je pisana na kožo, zelo malo je takšnih ki se za nekaj izučijo in to stvar obvladajo - Sara pravi, da naj Vam obrvi izrisuje nekdo ki ima opravljen tečaj.. No jaz se ne strinjam z njo, japonsko metodo naj Vam dela nekdo ki ima tečaj in je za to stvar res nadarjen kot primer: Sara. Za to se nisem odločila ker nebi imela svojih obrvi, ampak sem imela preredke in sem jih urejala oz. ''zgostila'' z uporabo korektorjev in setom za oblikovanje obrvi. Pravzaprav sem s svojo naravno obliko zelo zadovoljna, ampak kot sem omenila mi je manjkala pika na i, da bodo obrvi res takšne kot morajo biti tudi brez ličil. 
Ko sem prišla v salon me je Sara prijazno pričakala, mi najprej razložila postopek, povedala kateri odtenek mi priporoča in vprašala če imam kakšne posebne želje. Razložila sem kako in kaj, da bi rada obdržala svojo naravno obliko, ampak da mi nekaj manjka in da ji zaupam, ter naj naredi tako kot se njej zdi prav. Tako sva začeli. Najprej mi je seveda fotografirala moje naravne obrvi, populila odvečne dlačice in oblikovala lok in s svinčnikom narisala novo obliko. Prej sem se pogledala v ogledalo in povedala če mi je oblika všeč da sva lahko začeli s postopkom vrisovanja. Nisem imela nobenih pripomb, ker mi je že z barvico naredila tako kot sem si zamislila. Začeli sva s postopkom. Z micro cuterjem mi je začela vrisovati dlačico po dlačico na manjkajočih mestih, nato pa mi je nanesla barvo za katero sva se dogovorili. Med postopkom mi je razložila tudi kakšna je nega prvih deset dni, koliko časa držijo, kdaj je potrebna korekcija itd. Na voljo je več odtenkov, kateri se lahko med seboj tudi mešajo tako da izbira in določanje barve sploh ni problem. Barvo sem imela na obrveh nekje 15-20 minut, med tem pa sva poklepetali in spili kavico. Po tem je prišla na vrsto odstranitev barve in komaj sem čakala da se pogledam v ogledalo in vidim končni rezultat. 
No in tukaj so moje obrvi pred in potem:
Nad rezultatom sem bila zelooooo navdušena in vesela da mi končno ne bo treba več nanašati korektorja, senčil, barvic itd. in da se bom končno zbudila že urejena. Levi lok imam že po naravi malo višje, na fotografijah pa že avtomatsko še malo privzdignem obrv - ne vem zakaj :D Oblika mi je res všeč in moje obrvi so odlično zapolnjene. Vse skupaj je trajalo nekje uro in pol, samo vrisovanje z micro cuterjem 15-20 minut nato pa še ostalo. Videz je 100% naraven kar mi največ pomeni. Dogovorili sva se da pridem na pregled oz. na korekcijo če bo potrebna čez 1 mesec, ker se včasih naredi da kakšna dlačica zbledi, kar se na korekciji popravi, lahko pa vam popravi tudi obliko če bi rade imele npr. višji lok ali še malo bolj goste oz. ''širše'' obrvi. Od zadnje korekcije naj bi bilo to obstojno od 2-3 let. Večkrat se naredi, da ima stranka po vrisovanju kakšen dan predel okrog obrvi zatečen, ampak jaz sem imela to srečo da nisem imela popolnoma nič rdeče ker moja koža ni tako zelo občutljiva jeeej :D Sara mi je rekla, da naj prvih deset dni ne nanašam kakršnih koli ličil okrog predela obrvi (ciljam na puder) in naj jih negujem s 100% vazelinom, ter umivam z pH nevtralnim milom. Lahko jih mažete tudi z B pantenom. Naj še povem da me je bolelo zelo malo le med postopkom vrisovanja, kasneje pa nič več. Že ko sem odšla iz salona sploh nisem imela občutka da bi imela na obrazu kakršnokoli spremembo. 

Kaj sploh je microblading obrvi oz. japonska metoda vrisovanja obrvi? Je metoda pri kateri se dlačice oziroma obrvi s posebnim micro rezilom vrišejo med obstoječe tako, da so v skladu z videzom in smerjo rasti ostalih dlačic obrvi, s tem dosežemo  100 % naraven videz obrvi. Primerna je za vse, katere imate poškodovane obrvi in vam nočejo več rasti od dolgoletnega puljenja, za tiste ki imajo preredke obrvi in tudi za tiste, ki jih želijo malo bolj poudariti tako kot jaz :) Kar so obrvi res nekakšen okvir obraza, in obraz še bolj oblikujejo ter odprejo oči, metodo priporočam vsem, ki ste rade urejene že ko se zbudite in daste velik poudarek na urejenost. 

This could be you:
Ker Sara ve, da sem blogerka, sva se dogovorili da pripravim akcijo tudi za vse moje bralke, katere se boste odločile za japonsko metodo pri Sari v salonu Miracle Touch! :) Redna cena japonske metode stane 150,00€ jaz pa Vam ponujam 10% popust!
Če se odločiš za obisk pri Sari ji samo povej, da si bralka mojega bloga in upoštevala ti bo 10% popust. Za koriščenje se moraš naročiti do 20. aprila, kasneje popust ne bo upoštevan. Zelo kmalu bom spet obiskala salon, ker me navdušuje tudi njihovo podaljševanje trepalnic. Poletje se bliža in biti moram maksimalno pripravljena, za čim manjši nanos ličil :P

Na spodnjih fotografijah si lahko ogledaš še par Sarinih del.
Še več fotk pa TUKAJ <--- KLIK



1 komentar:

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.