Tina's BLOG

sreda, 25. marec 2015

Lip Lava liquid lipstick

Končno sem našla čas za objavo Lip Lava liquid lipstickov od moje trenutno najboljše znamke Makeup Revolution katera spada med nižji cenovni razred z bogato ponudbo ličil, katera je zareeeees odlična in res zelo cenovno ugodna.
 Takoj ko so prišli v prodajo, sem ugotovila da so zelo podobni oz. skoraj identični Too Faced lipstickom, le da je cena dosti bolj ugodna, zato sem rekla da jih enostavno moram imeti. Pakirani so v manjše tubice obarvane v odtenku šminke, vsaka pa vsebuje 12ml izdelka. Zelo mi je všeč aplikator, ker je na konici gobica, katera omogoča natančen nanos šminke tudi pri robovih in da se barva enakomerno razporedi po celotni površini ustnice.  Njihova pigmentacija in barvna intenzivnost sta zares odlični! Všeč mi je tudi ker je tekstura bolj gosta in ne tista vodena ki se po eni uri zbriše. Obstojnost pri teh je res odlična in tudi ko se odločiš da boš barvo odstranila se moraš res potruditi in podrgniti da se popolnoma odstrani. Vsebujejo pa tudi vitamin E. Tekstura nima vonja in ne okusa.

Ob nanosu je zaključek nekoliko svetleč, kasneje pa se ta sijaj nekoliko izgubi, ne posuši pa se popolnoma do matt učinka tako kot pri Too Faced Melted lipstickih. Mislim da je to edina razlika med izdelki Melted in Lip Lava. 
Od leve proti desni: Firestorm, Tremor, Forgiven, Unleash, Shockwave

Rdeča šminka je klasika med šminkami in must have izdelek v torbici vsake ženske, zato z njo ne boš nikoli zgrešila! Tale v odtenku Firestorm je res popolna in prav takšna kot jihjaz obožujem. Ne pretemna, ne presvetla pa še vseeno zelo opazna in živa.

Tremor odtenek je zelo nežen v roza barvi, primerna za vsak dan in za vsako priložnost. Trenutno je ta odtenek moj najljubši med vsemi Lip Lava liquid lipsticki.

Potem je tukaj Forgiven. Ko sem ga prvič probala na roki, mi odtenek ni bil preveč všeč, pri nanosu na ustnice pa je bil popolnoma drugačen. Ne tako močan kot na roki in prav tako primeren za vsak dan.

Unleash lipstick, v živi oranžni barvi me je res navdušil! Sicer sem ga samo sprobala, nisem ga še imela priložnosti nositi, ker čakam na nekoliko bolj tople dneve, da bo primeren za nanos. Sem pa kot mogoče že veš nora na takšne žive barve kot so pink, oranžna in tudi vijolična kot je odtenek Shockwave in tudi tega bom nosila poleti. Imam že kar lepo zbirko vijoličnih barv, prav takšne barve pa še nimam. Tako da mislim da je sedaj moja zbirka lepo izpopolnjena in komaj čakam poletje da bom spet lahko nosila te žive barve.

Na youtube si lahko ogledaš tudi swatche Melted lipstickov in jih primerjaš z Lip Lava odtenki. Videla boš da so skoraj identični, prav tako embalaže. 
Razlika v ceni je kar poštena. Too Faced Melted stane 19,18€ medtem ko boš za Lip Lavo lipstick odštela le 3,95€.
Izdelke Lip Lava lahko naročiš pri www.licila.si imajo pa še bogaaaaato ponubo ostalih Makeup Revolution izdelkov. Na voljo pa so prav vsi odtenki, katere imam jaz :)

1 komentar:

  1. Heej, me samo zanima, kje bi se dala dobiti tale Lip Lava? Na ličila.si je zmanjkalo nude :(

    OdgovoriIzbriši

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.