Tina's BLOG

torek, 24. februar 2015

It's all about NUDE

Pred nami je pomladna sezona, Alessandro pa že napoveduje kakšne barve se bodo nosile letos. Če ste že seznanjene z novo Alessandro kolekcijo Sunday Rose, potem veste, da se bodo nosili pastelni odtenki. Sama že imam nekaj lakcev iz nove kolekcije in že se veselim da jih bom lahko veselo ponosila, No, vseeno pa sem najbolj navdušena nad njihovimi CC lakci v nude odtenkih. Vsekakor trend poletja! 

Ker sem že tako in tako bolj navdušena nad bež barvo, pa mi ta nikakor ne uide tudi pri mojih make up izdelkih. V tem članku, vam bom predstavila moje trenutne fav izdelke oz. bolj natančno rdečila/glossa za ustnice v pastelnih odtenkih. Moraš imeti vsaj enega od teh! 
Sicer že od nekdaj najraje nanašam nude barve, tokrat pa se je moja zaloga konktretno povečala in vsi izdelki katere bom predstavila so to, kar sem vedno iskala.
Naj začnem s slavnimi MAC izdelki. Pred dnevi je bila mami v Avstriji, kjer je zame opravila manjši shopping v njihovi trgovinici. No in ker me nobeden ne pozna bolje kot ona, sta me v vrečki čakala tudi dva lipglass odtenka v najlepših barvah, odtenka : Oyster Girl in C-Thru. Oyster girl ni tako zelo pigmentiran kakor sem pričakovala, bolj daje sijaj kot kaj drugega, je pa vseeno zelo lep in obstojen. Ko ga bom nanašala, bom spodaj najbrž uporabila kakšno šminko, da pride do lepšega rezultata. C-Thru odtenek pa je res lepo pigmentiran in neverjetno lep ob nanosu na ustnice. Naj še povem da oba zelo lepo dišita :)
Potem je tukaj nova Essence NUDE kolekcija. Matt longlasting lipgloss sicer nisem prepričana če je iz nove kolekcije, ker sem jih zasledila že nekaj časa nazaj ampak ne vem zakaj ga nisem kupila že takrat??? Glossi pa vsekakor so iz nove kolekcije, prav tako tista svetlo bež šminka na levi strani (desna in spodnja sta še iz ''stare'' kolekcije - še vedno se jh da dobiti). Ker sem swatche šmink pozabila pofotkati, bom vseeno zapisala odtenke: 
Zgornja svetlo bež levo ; 04 - It's nude time!
Desna zraven, temnejša bež : 06 - Barely there!
In spodnja bež (to sem kupila že par let nazaj in ne samo eno, mislim da kar ene tri iste, ker mi je bila takrat res najlepša in še vedno je med najljubšimi) :
52 - In the nude

 NYX! S temi kremnimi mat šminkami, sem postala obsedena že nekaj časa nazaj, ko sem na Destination Pretty pokupila skoraj vse odtenke. Nekaj jih še čakam ker hočem imeti celotno kolekcijo, trenutno pa sta med najljubšimi (v Nude barvah) London in Tokyo. Zelo se že veselim tudi odtenka Istanbul in Milan.
Na hitro sem naredila tudi swatche vseh predstavljenih glossov zgoraj. Zapisala jih bom od leve proti desni:

NYX matte lip cream - London 
NYX matte lip cream - Tokyo
Essence lipgloss - 05 Just Nude!
Essence lipgloss - 01 Shy Beauty
Essence matt lipgloss - 06 Soft Nude
MAC - C-Thru
MAC - Oyster Girl

Ne obžalujem nakup niti enega od naštetih izdelkov, ker so res najboljši! Cene so zelo različne, kakovost pa odlična pri vseh.

P.S. Če ne veš kako bi dlje ohranila šminko na ustnicah naj ti namignem. 
Preden si ustnice namažeš, si jih nežno obriši z brisačko ali zobno krtačko. Nanesi šminko, po nanosu šminke pa nanesi nekoliko pudra v prahu, ampak ne pretiravaj z nanosom (jaz imam najraje kar tistega fixirnega v beli barvi), tako da ga po ustnicah ''potapkaš''. Simple as that! To je nekakšna moja tehnika, katero uporabljam že kar nekaj časa. Aja! Šminka postane mat, tako da če ti to ni všeč potem raje ne preizkušaj. Jaz obožujem ta look, zato se tega tudi poslužujem :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.