Tina's BLOG

ponedeljek, 17. november 2014

DIY #03 - fur sleeve jacket

Hejla! :) 

Ker sem bila čez vikend bolana, nisem vedela kaj naj počnem, zato sem se spravila nad tole jaknico. V omari sem našla krzno od ene stare bundice. Razmišljala sem kaj bi lahko z njim naredila, nato pa mi je na pamet hitro padla ideja, da ga lahko uporabim pri ''predelavi'' jakne oz. rokavov. 
Potrebuješ pa:
 - krzno
- škarje
- meter
- šivanko
- sukanec
- elastiko

1. Najprej izmeri premer pri koncu rokava. Prištej še kakšen centimeter in pol in v takšni dolžini odreži krzno. 
2. Ko imaš krzno pripravljeno, ga zašij skupaj na obeh koncih. Glej da bo res dobro zašito, da se ti ne razpara :) 
3. Sedaj, ko je krzno zašito, ga obrni okrog, ker boš okrog njega napeljala in zašila elastiko (sama sem se odločila za ta način, ker si ga lahko v tem primeru prestavljaš še na druge jaknice). 
PAZI! Dolžina elastike naj ne bo tako dolga kot samo krzno, ker potem ni učinka! Na roki sprobaj, kako dolga mora biti elastike, da bo res ''igrala vlogo elastike'' (torej da se popolnoma oprime zapestja in je fiksna). Nato elastiko nategnjeno prišij na krzno, tako da ko vse skupaj izpustiš, krzno malo potegne skupaj. (Ko ga boš nanesla na rokav, bo lepo raztegnjeno).

Tukaj pa še enkrat moj končni rezultat:

Če ti je ideja všeč, si jo lahko sposodiš! Vesela bom tudi kakšnih fotografij, vaše predelave :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.