Tina's BLOG

sreda, 5. november 2014

DIY #02 - storage box

Tokrat sem se spravila na leseno škatlo, v kateri so se ob nakupu skrivale igrače za otroke. Odločila sem se da jo spet porabim za organizacijo mojega make upa. 

Potrebuješ:
- lesena škatla 
-lepilna pištola (kupljeno v Mladinski Knjigi)
-škarje
- dekoracijski trak (kupljeno v Mladinski Knjigi)
- dekoracijska mreža (kupljeno v NKD)
- perle
- merilni trak
 1. Najprej izmeri obseg zunanjega roba škatle. Ta podatek boš kasneje potrebovala pri rezanju dekoracijske mreže in traka.
 Ko imaš prave meritve, izmeri pravo dolžino mreže in jo odreži. Širina naj bo po izbiri. Sama sem izrezala malo širši trak, da sem ga lahko nabrala, ker se les potem ne vidi tako skozi, se pravi da je mreža bolj na ''gosto''. Mrežo prilepi tako, da boš na zgornjem robu imela prostor tudi za pritrditev dekoracijskega traku.
 Ko je mreža prilepljena izmeri še isto dolžino za dekoracijski trak in ga prilepi po zunanjem robu tik nad mrežo, okrog in okrog.
 Vmes sem se spomnila, da imam perlasto verižico, katero nisem nosila niti enkrat! Zato sem se odločila da jo izkoristim pri tem projektu :)
Ker se mi je škatla zdela še nekoliko pusta, mi je na misel padlo da bi lahko perlice oblepila na notranje robove, kateri delijo škatlo na več predalčkov. Mogoče bi bilo še lepše, če bi jih oblepila bolj na gosto?  
No, pa še moj končni izdelek. Sama sem v škatlo spravila svoje pudre ter gubice, ker se mi v predalu kar naprej premetavajo in mešajo. Ta škatla pa je fiksna in ravno pravšnja zanje :)
Takole pa vse skupaj izgleda v mojem make up kotičku :D
Upam da vam bo ideja prišla prav.


9 komentarjev:

  1. Super! Zelo lepo izgleda, hvala za idejo :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) se bom trudla in še naprej delila z vami podobne ideje :D

      Izbriši
  2. Odlična ideja podobno sem naredila iz škatle za čevlje vendar bo trebanaredit večjo ker vnjej že zmankuje prostora :P hvala za idejo pa veliko kreativnosti še naprej :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Nataša. Bom z vami delila moje ideje še naprej :)

      Izbriši
  3. Ful dobra ideja, sama ze ful dolgo iscem tako spredalckano skatlico, a kaj ce jih je tak tezko dobit:/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja to se pa čist strinjam.. Ponavadi dobiš takšne stvari ravno tam kjer si nikoli ne bi mislil da jih imajo al pa da jo boš dobu.. Tko kot jst tole škatlo :D

      Izbriši
  4. Lani sem dobila podobne škatle v kiku za čaj

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ideja, defitnitivno nekar kar nameravam naredit v prihodnosti!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ali imas to ysl fusion ink puder? Ce ja kater odtenek?

    OdgovoriIzbriši

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.