Tina's BLOG

torek, 15. april 2014

Midnight dare and SALMA.SI

Že od nekdaj sem predana ljubiteljica znamke Victoria's Secret. Še ko sem bila mlajša, sem jih redno spremljala preko youtube-a (njihove fashion shoow-e), si vedno želela biti kakor one.. ko pa sem že malo odrasla, sem odkrila, da ima VS tudi svojo prodajno linijo raznih kolekcij, od kopalk, do raznih oblačil, kozmetike, skratka.. VSE! :D Tako sem si že lahko privoščila kakšen njihov izdelek, ampak zelo me je motilo le to, da pri nas ni njihove trgovinice, oz. nasploh se pri nas njihovih izdelkov ne da neposredno kupiti. Pred nekaj časa, pa sem odkrila spletno parfumerijo SALMA.SI, katera ima edina v Sloveniji na voljo Victoria's Secret kozmetiko! Jeeeeeeej! Seveda sem vse takoj ''prečekirala'', se z njimi povezala.. in sedaj že lahko testiram še ostale vonje božanske Victoria's Secret kozmetike,... katere do sedaj še nisem.. razne spreje za telo, gele za tuširanje in tako dalje. Vsak mesec bom testirala en izdelek/vonj in ga delila z Vami. Mogoče ne samo preko spleta, ampak ga boste lahko poskusile tudi same! :)

No, ta mesec pa testiram Midnight Dare sprej ter losjon za telo! Komaj čakam, da se vam javim z oceno. Prepričana sem, da me ne bosta razočarala! ;)




4 komentarji:

  1. Kdaj bo pa review? ;) Sploh se ne morem odločit took lepih izdelkov majo **

    OdgovoriIzbriši
  2. A to imajo originalno VS kozmetiko? Vrečko si dobila zraven?:)

    OdgovoriIzbriši

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.