Tina's BLOG

petek, 6. december 2013

december goodies

Prišel je december in čas obdarovanj jeeeej. V tem hladnem letnem času se najbolj veselim samo daril :P In v tem mesecu sem jih nekaj že dobila. Najprej sem se najbolj razveselila puloverčka s potiskom tigrove glave, prejela sem tudi TOP make up Sleek paketek, v katerem je bila maskara in paleta senčk. Dobila pa sem še blingbling nakit, zapestnico in dve verižici (v zlati barvi seveda), katerega bom danes imela priložnost nositi na rojstnodnevni zabavi ter jutri na koncertu.






Sleek je že nekaj časa v moji zbirki kozmetike, tako da v njihovo kakovost nikakor ne dvomim, ker sem vedno bolj zadovoljna. Nikoli pa še nisem preizkušala Sleek maskare, tako da bo to nekaj novega in komaj čakam, da jo preizkusim.







To je bilo nekaj malenkosti, dobila sem pa seveda še pooooolno vrečko sladkarij in nekaj denarja. Glavno vlogo igra božiček, tako da že pridno čakam nanj :D





2 komentarja:

  1. Lepo, lepo :) Tista verižica s ketnico je res huda ^^

    OdgovoriIzbriši
  2. Omg, where's the sweater from?? I'm from sweden and I've been looking for the source for your picture and now I finally found it!!

    OdgovoriIzbriši

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.