Tina's BLOG

torek, 26. november 2013

animal print

Imela sem cilj, da do božička ne bom zapravljala in denar ''šparala''.. Ampak mi to nikakor ne uspe. Vsak dan najdem nekaj novega, čemu se ne morem upreti.. Sem ljubiteljica Jeffrey Cambell čevljev, ampak mi do sedaj še ni uspelo naročiti nobenih (njihova cena res ni visoka! ampak se še nisem spravila za računalnik in si vzela čas, da bi si podrobno ogledala njihovo celotno kolekcijo čevljev, ker se res težko odločiš katere bi imel). Zadnjič sem nekaj brskala po internetu in naletela na prav takšne gležnarje kot sem si jih želela! Animal print in na hitro od spredaj, Jeffrey Campbell look! Cena ni bila visoka (v primerjavi npr. z Louboutinkami), pa še mojo številko sem ujela! :) Tako da, so že pri meni in moja garderoba s čevlji je za en par bogatejša! jeeej!






 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.