Tina's BLOG

sreda, 10. oktober 2018

eyebrows by Sara Hodzic




Tole objavo pišem že tretjič. Nekaj mi nagaja spletni dnevnik in vedno ko sem jo želela objaviti, se mi žal ni shranila.Upam, da mi tokrat uspe.

Po paih letih, sem se ti tedne nazaj odpravila v salon Miracle touch v Ljubljano. Zakaj?

Vse tiste, ki me spremljate že dlje, veste da sem že bila na japonski metodi v istem salonu, pri Sari Hodžić. Japonska mi je že zdavnaj zbledela in spet so se pojavljale vsakodnevne borbe z oblikovanjem obrvi. Nekaj časa nazaj sem še trdila, da nebom šla več na takšen poseg. Nimam slabih izkušenj, ravno obratno. Ampak sem imela obdobje, ko sem nonstop spreminjala obliko in se nikakor nisem mogla odločiti kakšno bi imela. Obrvi so pri meni stvar, ki jih vsak dan oblikujem. Priznam da sem pri tem zeeelo precizna in moti me, če niso narejene v piko tako kot si zamislim. Potem si lahko zamislite koliko časa mi vse skupaj vzame in iskreno, mi je počasi začelo iti na živce.

Pri Sari sem že lani zasledila, da je začela delati tehniko senčenja in že takrat sem ji pisala da bi prišla, pa potem nisem šla, sedaj pa sem se odločila da 100% grem, tako da sva se dogovorili za termin.

Tako kot sem že rekla, sem bila na storitvi tri tedne nazaj. Tako dolgo nekje traja, da obrvi pridejo do tistega končnega rezultata po celjenju zato tudi to objavo pišem šele sedaj, ko vam lahko pokažem končni rezultat. 

Kako poteka vse skupaj? Tehnika senčenja je pavzaprav za tiste, ki so ljubiteljice ombre videza. Riše se z mašinico oz. iglo in se "barva" po površini kože. Preden se vse skupaj začne, s kozmetičarko najprej določita obliko obrvi z barvico, če karkoli ni vredu popravita, nato pa začne s postopkom. Postopek ni tako boleč kot japonska metoda, oz. moram reči da je manj boleč in bolj prijazen do kože. Vse skupaj drži nekje 1-2 leti, odvisno od tipa kože.

Nega? 2 tedna jih zjutraj in zvečer jih umijete z naravnim milom ter namažete z vazelinom, čez dan pa jih mažete z vazelinom na 2 urci, katerega tudi dobite pri Sari. Nič zahtevnega. 

Primeren je za vse, ki imate slabe obrvi, presvetle, jih nimate, ste naveličane vsakodnevnega oblikovanja itd.

Prvi in drugi dan, so dosti temne in debelejše kot so potem po treh tednih, zaradi manjše otekline in zato, ker barva potem zbledi. Po treh tednih pa je rezultat popoln.
( na levi fotogafiji so moje naavne obvi samo obrobljene z barvico, in na desni fotografiji isti dan po postopku )

 ( obrvi po tednu in pol )

( tako pa izgledajo sedaj, tadaaaa )

Vse, ki se odločate za ta postopek vam ga iskreno priporočam. Sara ima tudi takšne pigmente ki NE SPREMINJAJO BARVE, tako da vam srčno priporočam, da se za ta poseg odločite zanjo. Ne samo zaadi pigmentov, ampak tudi zaradi higienskih razlogov (večkrat sem že od punc slišala, kako nekatere ne razkužujejo mašinic, ne menjajo igl itd.) in profesionalnostjo. Za katerokoli vprašanje sem vam na voljo, še boljše pa bo če kontaktirate kar Saro na 0038630255247.


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.